اصول مد اخلاقی, سبک لباس

یافتن سبک خود!

یافتن سبک خود!

یافتن سبک خود!

من مدتهاست که به دنبال سبک لباس خود هستم و بعد یک روز فهمیدم: سبک ما در طول زندگی با ما تکامل می یابد، اشکالی ندارد که وقت خود را صرف جستجوی آن کنیم!

حتی می توانم بگویم که کاملاً سالم است، فرض می کنیم که ما با گذشت زمان تغییر می کنیم، بالغ می شویم و دنیا را جور دیگری می بینیم. نیازهای ما دائماً در حال تغییر است و این باعث می شود خلاقیت ما حفظ شود، فکر نمی کنید؟

در اینجا تعریف شخصی من از سبک است:

یافتن سبک خود!

صادقانه بگویم، من اعتقاد ندارم که داشتن یک سبک لباس که ما را تعریف کند ضروری است، حتی وقتی ما عاشق مد هستیم. نه، آنچه ضروری است احساس خوب بودن در لباس و همسو بودن با تصویری است که لباس ما به دیگران منتقل می کند. البته، ما می توانیم تصمیم بگیریم که کاملاً از آنچه نگاه ما به مردم است، رها شویم. اگر احساس می کنیم فقط چیزی را که دوست دارید بپوشید، در این صورت، من فقط می توانم به شما تبریک بگویم زیرا این نشانه اعتماد به نفس زیادی است که من واقعاً آن را تحسین می کنم!

از نظر من، داشتن سبک داشتن احساس خوب بودن در لباس و احساس هماهنگی با تصویر شخصی است که به دیگران منتقل می کنید. همه چیز در مورد اعتماد به نفس است، صرف نظر از سبک شما.

هوم، احساس می کنم تو را گم کرده ام … که باعث می شود نکته دوم را توسعه دهم: داستانی که می خواهی با لباس هایت تعریف کنی.

آنلاین شاپ لباس زنانه در آرتیو

داستانی را که می خواهید با لباس خود بگویید انتخاب کنید

یافتن سبک خود!

شما ضرب المثل را می دانید، اغلب گفته می شود که ظاهر فریبنده است. بیش از همه، ما خوش شانس هستیم که می توانیم تمام داستان های مورد نظر خود را با لباس تعریف کنیم. زیبا، سکسی، پر زرق و برق، راک … شما می توانید با لباس خود هر سبکی را که می خواهید انتخاب کنید!

بدیهی است که بهترین چیز این است که مطابق با شخصیت خود، ایده ای که از خود داریم و ایده ای که می خواهیم به اطرافیانمان منتقل کنیم، لباس بپوشیم. می خواهید از طریق لباس در مورد خود بگویید؟ چیز خاصی نیست؟ این که شما آدم شادابی هستید؟ خواه ذاتاً درون گرا باشید یا برون گرا؟ آیا سادگی را دوست دارید؟ اینکه می خواهید نقاط قوت خود را برجسته کنید، آنچه در مورد خودتان دوست دارید؟

همه چیز ممکن است، شما آزاد هستید که مطابق خواسته های خود لباس بپوشید. شما همچنین می توانید تصمیم بگیرید که همه این افراد در یک زمان یک روز پس از دیگری باشید، هیچ قانونی وجود ندارد.

بنابراین شخصی را که می خواهید باشید تصور کنید و تعریف کنید که می توانید چه لباسی بپوشید تا آن شخص باشید.

داستانی را که می خواهید با لباس خود بگویید انتخاب کنید
داستانی را که می خواهید با لباس خود بگویید انتخاب کنید

خرید اینترنتی مانتو در آرتیو

نشانه احترام به خودم و اطرافیانم

یافتن سبک خود!

به عنوان مثال، اولویت من پوشیدن لباس راحتی است که با زندگی روزمره من سازگار است. بنابراین من فقط می توانم کفش دویدن و کفش ورزشی بپوشم اما من همچنین می خواهم زنانه و ظریف باشم. برای من انتقال این تصویر صیقلی به دیگران مهم است. من این را نشانه احترام به خودم و اطرافیانم می دانم. بنابراین داستانی که می خواهم برای مردم تعریف کنم این است: “روزی روزگاری، یک مادر جوان فعال بود که احساس خوبی در مورد خود داشت، طرفدار راحتی و سادگی بود اما نمی خواست از ظرافت دست بکشد” …

بنابراین لباس ساده و ظریف پوشیدن من را ملزم به پوشیدن لباس های اساسی اما کاملاً برش خورده می کند که کاملاً متناسب با اندام من است. لباس من اغلب مینیمالیستی است زیرا سبک اسکاندیناوی را دوست دارم و برای من “شیک بدون زحمت” مفهوم ظرافت است. لباس ایده آل من؟ شلوار جین باریک، پیراهن ابریشمی و یک جفت چکمه تخت. اما برای شما، سادگی ممکن است با یک جفت کفش سیاه، یک دامن سیاه، یک تاپ توری قافیه شود…

داستان شما ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، شاید بخواهید داستان زنی خوشحال و برون رفت را که عاشق مهمانی است و روح کودکانه خود را حفظ کرده است، تعریف کنید. بنابراین ممکن است بخواهید رنگ های روشن بپوشید زیرا رنگ ها با این تعریف از زن خوشبختی که می خواهید باشید مطابقت دارند … می فهمید؟

اما شما همچنین می توانید یک زن شاد و دور از خانه و بدون پوشیدن رنگ صورتی یا رنگ روشن باشید … هیچ قانونی وجود ندارد، ما حق داریم با کلیشه ها سرگرم شویم یا بخواهیم با ظاهر خود بازی کنیم.

یافتن سبک خود!
نشانه احترام به خودم و اطرافیانم

تعریف خاص خود را از سبک پیدا کنید

یافتن سبک خود!

اما اول از همه، داشتن سبک برای شما چه معنایی دارد؟ آیا لباس پوشیدن به روشی اصیل است و به خصوص مانند بقیه نیست؟ آیا این لباس پوشیدن برای نوع بدن شما مناسب ترین است؟ آیا این به معنای گفتن یک داستان است؟ آیا این شبیه کسی است که شما او را تحسین کنید؟ آیا این روند را دنبال می کند؟ و غیره …

تعریف شما از سبک چیست!

با من در مقاله های بعدی همراه باشید و لطفاً داستان های سبک و لباس خود را به من اطلاع دهید، فکر می کنید آن را پیدا کردید؟ و اگر چنین است، چگونه؟ خیلی کنجکاوم!

تعریف خاص خود را از سبک پیدا کنید
تعریف خاص خود را از سبک پیدا کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *