اصول مد اخلاقی

چاپ ها در کمد لباس ایده آل!

چاپ ها در کمد لباس ایده آل!

چاپ ها در کمد لباس ایده آل!

آیا چاپ ها در کمد لباس ایده آل جای خود را دارند؟ با عرض پوزش، اما پاسخ من ممکن است شما را ناامید کند … همه چیز به سلیقه و سبک شما بستگی دارد! اگر از کودکی بسیار به رنگ ها و لباس های “شاد” با چاپ های زیبا علاقه داشتید، بله، بدیهی است که این نوع قطعات باید بخشی از کمد لباس شما باشند.

اما اگر مثل من با لباس های ساده یا در رنگ های خنثی مانند سفید، آبی تیره، خاکستری یا مشکی راحت هستید، من به شما توصیه می کنم که به دنبال چاپ های با احتیاط و بی انتها باشید.

در غیر این صورت، احتمال زیادی وجود دارد که احساس کنید لباس مبدل شده اید و خریدهای جدیدتان در قسمت پشت کمد خاتمه می یابد! بدانید که با این وجود چاپ های بی انتهایی وجود دارد که طی سال های طولانی تمام نسل های زنان را پوشانده است!

آنلاین شاپ لباس زنانه در آرتیو

چاپ های بی انتها چیست؟

من فکر می کنم برخی از چاپ ها وجود دارد که از زمان چاپ های دیگر زمان بیشتری دارند. البته، به نظر من ذهنی است، اما در این مورد، چگونه توضیح می دهید که ژاکت راه راه بدون اینکه از مد خارج شود، از سنین مختلف عبور می کند؟ چرا چاپ gingham همیشه به صورت یک چرخه برمی گردد؟

پاسخ به نظر من واضح است: زیرا این چاپ های زیبا و محتاطانه ای هستند که بیش از هر چیز با بقیه کمد لباس های ما مطابقت دارند!

چاپ ها در کمد لباس ایده آل!
چاپ های بی انتها چیست؟

چاپ ها در کمد لباس ایده آل!

برنده بزرگ چاپ

ژاکت راه راه برنده بزرگ چاپ است! چه کسی صاحب یک ژاکت راه راه نیست؟ این نوارها در سراسر جهان گشته اند و از بزرگترین طراحان مد الهام گرفته اند، فصلی نمی رود که به روز شود. مردان، زنان یا کودکان، ژاکت راه راه برای چندین نسل لباس کل خانواده را پوشانده است.

بنابراین بله، این کمی از کلیشه های فرانسوی است (به خصوص اگر آن را با بارانی زرد بپوشید) اما همچنان یک شرط بندی مطمئن است که می تواند در هر شرایطی روز شما را نجات دهد.

می توانید آن را در تعطیلات کنار دریا، در دفتر کار با شلوارهای هوشمند، با دامن مداد بپوشید. من حتی یک بالاپوش ملوان پوشیدم، به طور خلاصه، ژاکت راه راه آنقدر همه جانبه است که من هرگز به مسافرت نمی روم بدون آنکه یکی از آن را در چمدانم بگذارم!

چاپ ها در کمد لباس ایده آل!
برنده بزرگ چاپ

چاپ ها در کمد لباس ایده آل!

چاپ gingham

من (هنوز) لباس چاپ gingham در کمد لباس خود ندارم، اما برای من یک لباس بی انتها است. و به خوبی، از سال 1959 هنوز مرسوم است!

این Brigitte Bardot و لباس صورتی و سفید او است که هر وقت به این چاپ اشاره می کنم، به آن فکر می کنم، اما اعتراف می کنم که نسخه چک سیاه و سفید را ترجیح می دهم، راحت تر با بقیه کمد لباس های ما (علاوه بر این ، gingham قرمز و سفید) بیشتر مربوط به تابستان است).

Gingham در این فصل با شور و شوق زیادی بازگشته است، اما در واقعیت حضور در مجموعه های دائمی مارک های بزرگ هرگز متوقف نشده است. این ثابت می کند که این یک دلیل بی انتها است.

و البته اگر چاپ و مخلوط کردن شما را نترساند، چاپ Gingham تقریباً با همه موارد کار می کند. شلوار جین، مواد اولیه ساده و حتی چاپهای براق تر.

چاپ ها در کمد لباس ایده آل!
چاپ gingham

چاپ ها در کمد لباس ایده آل!

چاپ نقطه پولکا

این احتمالاً یکی از مواردی است که من حداقل آن را دوست دارم و به همین دلیل خوب، ممکن است برای سلیقه خودم آن را کمی retro ببینم. به نظر من، نقطه های پولکا با مد دهه 50 و لباس های سوزنی مرتبط است که توسط مجموعه Madmen به روز شده است.

من لباس های خیلی جنسیتی یا خیلی دخترانه را دوست ندارم (که مانع نمی شود خیلی زیبا آن را ببینم، در مورد افراد دیگر!). با این حال، چاپ پولکا یک قطعه بی انتها است که بدون اینکه پلک بزند، از فصول عبور می کند. نقاط بزرگ، نقاط کوچک، سرمه ای و سفید یا سیاه، مطمئن هستم که اکثر شما در کمد خود نقاطی دارید، نه؟

چاپ ها در کمد لباس ایده آل!
چاپ نقطه پولکا

چاپ ها در کمد لباس ایده آل!

نقش پلنگی

می دانید، من عاشق چاپ پلنگ هستم. مانند نوارها، پلنگ یک وسیله اصلی کمد است، اما مراقب باشید، من فقط آن را در دوزهای کوچک و بیشتر به عنوان لوازم جانبی دوست دارم: کیف دستی، کفش … به نظر من به هر لباس اساسی می دهد. در سمت لباس، چاپ پلنگ دشوارتر است، مواد ارزان بخشنده نیستند! رویه پلی استر با چاپ پلنگ درشت می تواند خیلی زود مبتذل شود.

از طرف دیگر، چاپ پلنگ می تواند روی ماده ای ظریف مانند ابریشم بسیار شیک باشد. در هر صورت، اگر مجبور باشید فقط یک لباس چاپ “کمی” قوی برای کمد لباس خود انتخاب کنید، این می تواند پلنگ باشد!

چاپ ها در کمد لباس ایده آل!
نقش پلنگی

چاپ ها در کمد لباس ایده آل!

چاپ گل

این بدون شک زنانه ترین چاپ بی انتها است! خصوصاً جالب است زیرا از بسیاری جهات ارائه می شود. بله، همه چاپ های گل یکسان نیستند. سبک های ژاپنی، چاپ های بهاری، پاییزی، گل هایی روی زمینه پاستلی، گل های گرافیکی وجود دارد… به همان اندازه که گل ها در طبیعت وجود دارد، الگوهای ممکن وجود دارد، باید بگوییم اگر پیشنهاد وجود دارد به اندازه کافی گسترده است که می توانید آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

امسال خودم عاشق لباسی با چاپ گل شدم و از انتخابم پشیمان نیستم. چاپ گل چند منظوره از راه راه یا گینگهام است، زیرا اغلب رنگارنگ تر است، اما یک چاپ بی انتها باقی می ماند که همه زنان یک روز یا دیگری آن را پوشیده اند. این چیزی است که ما بیشتر مورد توجه قرار می دهیم: طبیعت. و فقط به همین دلیل هرگز از مد نمی افتد!

چاپ ها در کمد لباس ایده آل!
چاپ گل

و شما، آیا چاپ را دوست دارید؟ چاپ های بی انتها که بدون آنها نمی توانید برای شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *