اصول مد اخلاقی, سبک زندگی

آیتم اصلی خود را پیدا کنید!

آیتم اصلی خود را پیدا کنید!

آیتم اصلی خود را پیدا کنید!

اگر قبلاً چند مقاله در وبلاگ مرور کرده اید، می دانید که من چقدر برای آیتم های اساسی مانند تی شرت سفید، پیراهن، شلوار جین اهمیت قائل هستم … برای من این قطعات ضروری کمد من است که بدون آنها نمی توانم لباس بپوشم.

شما می توانید لیست کاملی از اصول من را در این گروه پیدا کنید، امیدوارم الهام بخش شما باشد.

در هر صورت، شما باید اصول کمد لباس خود را تعریف کنید، یعنی لباسی که نمی توانید روزانه بدون آن زندگی کنید. این آیتم اساسی کلید سبک لباس شماست. اصول اولیه ای که می پوشید باید از قبل به شما ایده بدهد که شما چه سبکی یا سبک لباس را دوست دارید. برای من، شلوار جین ضروری است در حالی که برخی از دوستان من فقط دامن یا لباس می پوشند.

آیتم اصلی خود را پیدا کنید!
آیتم اصلی خود را پیدا کنید!

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، پیشنهاد می کنم کمد خود را مرتب کنید تا به شما کمک کند تا وضوح بیشتری را ببینید.( مقاله، چگونه کمد لباس خود را مرتب کنید! من نکاتی ذکر کردم که به شما امکان یک کمد لباس ایده آل را میدهد. بخوانید یا باز خوانی کنید).

دریغ نکنید و لیست جدیدترین لباس هایی را که سیاه و سفید پوشیده اید یادداشت کنید و دلیل آن را در کنار آنها بنویسید. این به شما امکان می دهد لباس های مورد علاقه خود را برجسته کنید و ببینید سبک فعلی شما چیست و چرا آن را خیلی دوست دارید، یا نه.

آنلاین شاپ مانتو در آرتیو

آیا سبک شما با سبک زندگی روزمره شما متناسب است؟

آیتم اصلی خود را پیدا کنید!

شما تصور مبهمی از سبک ایده آل خود و داستانی که می خواهید بگویید دارید، اما آیا این داستان واقعاً با شیوه زندگی شما متناسب است؟ آیا سبک ایده آل شما به طور روزمره پوشیدنی است یا برعکس کاملاً از سبک زندگی فعلی شما حذف شده است؟

من تمایل دارم باور کنم که هیچ چیز ممنوع نیست اما شما باید واقع بین باشید. من تمام روز به دنبال فرزندانم می دوم، با وسایل حمل و نقل عمومی می روم تا به محل کار خود بروم و شب ها زیاد بیرون نمی روم … بعضی اوقات چشمانم به جلوی لباس های شب یا لباس های بسیار رسمی می درخشد اما سعی می کنم دست نگه دارم!

من تصویری که این لباس ها منتقل می کنند را دوست دارم اما از زندگی روزمره من که بیشتر شبیه “شلوار جین، کفش ورزشی” است بسیار فاصله دارد. بنابراین سعی می کنم یک قدم به عقب برگردم و توجه بیشتری به لباس های متناسب با سبک زندگی ام داشته باشم. اعتراف می کنم، فقط گاهی خواب دیدن قطعات زیبا ممکن است ناامیدکننده باشد، اما از خرید اشتباهات، پشیمانی ها و عواقب آن جلوگیری می کند.

بنابراین همیشه سعی کنید به لباس هایی که برای سبک زندگی شما مناسب هستند اهمیت بیشتری بدهید. اگر در تعریف سبک خود مشکلی دارید، این یک روش واقعا عالی برای رسیدن به اصول اولیه است. و شما همیشه در صورت نیاز یا تمایل راه حل هایی برای تقویت لباس خود پیدا خواهید کرد.

آیتم اصلی خود را پیدا کنید!
آیا سبک شما با سبک زندگی روزمره شما متناسب است؟

خرید اینترنتی مانتو زنانه در آرتیو

لباس مناسب بخرید

آیتم اصلی خود را پیدا کنید!

اگر بلافاصله لباس مناسب بخرید، در تعیین سبک خود مشکل کمتری خواهید داشت … یعنی لباس هایی که 100٪ با آنچه دوست دارید بپوشید، متناسب با سبک زندگی شما، و داستانی که می خواهید تعریف کنید مطابقت دارد. و با این حال، انجام اشتباهات خرید نیز یک روش طولانی مدت خوب برای فهمیدن آنچه می خواهید یا بهتر بگوییم آنچه نمی خواهید است!

بنابراین اگر از خرید آن لباس سبزی که هرگز نپوشید پشیمان شدید دیگر احساس گناه نکنید (سبز را دوست ندارید و هرگز لباسی سبز نمی پوشید … اما زیبا بود). روزی منطقی خواهید شد و می توانید در مقابل وسوسه مقاومت کنید. از زمان سرمایه گذاری در مبانی خوب و قطعات با کیفیتی که واقعاً آنها را دوست دارم، دیگر به سختی اشتباه خرید می کنم.

برای شروع یک سرمایه گذاری مالی لازم بود، این درست است. اما به نظر می رسد که من از زمانی که کمد لباس ایده آل خود را ساخته ام، بطور قابل توجهی خریدهای مد خود را کاهش داده ام. من گاهی اوقات موارد دلخواه واقعی دارم، اما منطقی هستند و بالاتر از همه، خریدهای من نشان دهنده لحظات واقعی شادی است و دیگر “لذت کاذب” نیست.

لباس مناسب بخرید
آیتم اصلی خود را پیدا کنید!

یک تصور غلط بسیار کلاسیک این است که شما باید ثروتمند باشید تا شیک پوش باشید و لباس خوبی بپوشید. اولین فکری که به ذهن ما می رسد این است که “داشتن پول آسان است”. زیرا با پول، می توانید لباس بیشتری بخرید و تعداد آنها تضمین موفقیت در ایجاد سبک شما خواهد بود. یا لباس های مارک دار. داشتن لباس های گران قیمت یا لوکس بلافاصله به شما ظرافت مورد نظر شما را می بخشد …

آنلاین شاپ لباس زنانه در آرتیو

ما می دانیم که سبک و ظرافت را نمی توان خرید. آنچه مهم است یافتن تعادل مناسب بین بودجه ای که دارید و سبکی که دارید یا می خواهید داشته باشید. مشخص کنید که آیا سبک شما نیاز به سرمایه گذاری در لباس های زیبا و با کیفیت دارد یا خیر. اگر با مد سریع مشکلی ندارید و احساس می کنید در بودجه خود فقط لباس های با قیمت پایین را می توانید بپردازید، همینطور هم می شود.

آیتم اصلی خود را پیدا کنید!

من کاملاً به موقعیت شما احترام می گذارم. اما توجه داشته باشید که گزینه های دیگری نیز وجود دارد. ما می توانیم با کاهش میزان خریدهای خود، توانایی تهیه قطعات زیبا و با کیفیت را با بودجه کمتری داشته باشیم. ساخت یک کمد لباس ایده آل می تواند زمان یا حتی سالها طول بکشد، اما ماجراجویی ارزش تلاش را دارد!

آیتم اصلی خود را پیدا کنید!
لباس مناسب بخرید

در مقاله قبلی از شما خواستم که داستان های سبک خود را به من اطلاع دهید. بیشتر شما سبک خود را پیدا کردید، خوشحالم. من صحبت های شما را با بقیه به اشتراک میگذارم چرا که نه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *