اصول مد اخلاقی

کمد لباس ایده آل!

کمد لباس ایده آل!

کمد لباس ایده آل!

کمد لباس ایده آل من شامل یک مجموعه اصول برای کل سال است. من یک مقاله کامل به هر یک از این اصول در گروه “اصول” خود اختصاص داده ام. اما در زیر خلاصه ای از قطعاتی که قسمت عمده کمد لباس من را تشکیل می دهد آورده شده است.

یک جمله وجود دارد که من واقعاً دوست دارم و آن چنین است: “با اصول اولیه درست می توانید ظاهری بی پایان ایجاد کنید.” من خودم را به ورزش امانت دادم و با اصول اولیه خودم ظاهر بسیاری ایجاد کردم.

کمد لباس ایده آل! اصول اولیه کل سال

شلوار جین آبی

ضروری ترین شلوار در کمد لباس من شلوار تاکسیدو است که می تواند هم لباس پوشیده و هم راحت باشد. اما من شلوار جین مشکی را دوست دارم حتی اگر آنها را کمتر از شلوار تاکسیدو بپوشم که همه کاره تر از آن است.

کدام یک از ما شلوار جین آبی در کمد خود نداریم؟ شلوار جین آبی برش، شلیک (لوله تفنگی)، باریک یا هر چه باشد برای بسیاری از ما ضروری است! بسیار راحت، به شما امکان می دهد لباس های بی پایان، از راحت ترین و شیک ترین لباس ها را ایجاد کنید.

من به خصوص دوست دارم که در زمستان شلوار جین سفید را برای ست روشن خود بپوشم، با این وجود یکی از اصول اصلی من در تمام فصول است! من آن را بسیار زیاد در بهار مرتبط با رنگ های روشن در بالا (برهنه، بژ، صورتی کم رنگ …) یا با رنگ آبی تیره می پوشم. در زمستان، شلوار جین سفید را کاملاً سفید یا با رنگ خاکستری روشن می پوشم.

یافتن شلوار جین سفید عالی بسیار دشوار است. شلوار جین سفید مورد علاقه من یک لباس باریک نه چندان تنگ است که با کل کمد لباس من سازگار است.

شلوار جین آبی
شلوار جین آبی

تی شرت های ساده (خاکستری و سفید)

آنلاین شاپ لباس زنانه در آرتیو

تی شرت ها احتمالاً خریداری شده ترین لباس زندگی من هستند، مگر نه؟ یافتن تی شرت های با کیفیت، یعنی گفته شده با دوام و برش خورده، بسیار دشوار است. من چندین پیراهن در کمد لباسم دارم، اما تی شرت سفید و تی شرت خاکستری ضروری ترین آنها برای من است.

البته ترجیحاً در پنبه ارگانیک انتخاب شود!

تی شرت های ساده (خاکستری و سفید)
یک پیراهن سفید

کمد لباس ایده آل!

یک پیراهن سفید

پیراهن سفید یک شرط بندی مطمئن در کمد لباس است. وام گرفته شده از کمد لباس مردانه. این یکی از تکه هایی است که بیشتر از همه در طول سال می پوشم، از جمله در زمستان!

یک پیراهن سفید
یک پیراهن سفید

کمد لباس ایده آل!

پیراهن راه راه

پیراهن راه راه مانند پیراهن سفید برای من در کمد لباس اصول اصلی است. من پیراهن راه راه را پیدا می کنم تا رنگ پوست را نرم کند و کمی به ظاهر مینیمالیستی اضافه کند. من به خصوص آن را با راه راه آبی دوست دارم و آن را هم در تابستان و هم در زمستان می پوشم.

پیراهن راه راه
پیراهن راه راه

یک پیراهن جین

هیچ کمد لباس ایده آل بدون پیراهن جین نیست حداقل برای من! من روح پرنعمت دهه 90 آن را دوست دارم و دوست دارم آن را با ظاهری کاملاً جین بپوشم تا به آن شخصیت بیشتری ببخشد. پیراهن جین قطعه ای است که ما مدت طولانی آن را نگه می داریم و بدون اینکه از مد خارج شود، دوره ها را طی خواهد کرد. سرژ گینسبورگ قبلاً آن را در سال 1970 پذیرفته بود!

یک پیراهن جین
کمد لباس ایده آل!

کت سنگر

(کت سنگر کت افسران ارتش انگلیس در اواخر قرن بیستم بود). کت سنگر چه سبک و چه مقاوم، ضدآب است و می توان از بهار تا پاییز در زمان مناسب دما پوشید. این یک قطعه بی انتها است که در طول نسل ها پخش می شود و به همان خوبی با لباس هایی مانند شلوار، کفش ورزشی و یا هر سبک دیگری کار می کند.

کت سنگر
کت سنگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *