اصول مد اخلاقی

“آیا مد اخلاقی امکان پذیر است؟”

آیا مد اخلاقی امکان پذیر است؟

آنلاین شاپ لباس در آرتیو

“آیا مد اخلاقی امکان پذیر است؟”

صنعت مد دومین صنعت آلاینده می باشد، صنعت مد آب رودخانه ها، روستاها را آلوده می کند، سلامتی کسانی که لباس ما را تحت شرایط ناگوار درست می کنند یا با استفاده از محصولات سمی (اغلب به طور همزمان) از بین می برد. دیگر نمی توانیم چشمان خود را ببندیم و وانمود کنیم که همه اینها وجود ندارد.

تغییر عادت های شما بسیار دشوار است و ما همه امکانات (مالی) برای لباس اخلاقی را نداریم. اما “خرید کمتر اما بهتر” در حال حاضر اولین قدم به سمت یک شیوه مصرف مسئولانه تر است!

ما هنوز از نام های بزرگی مانند Mango (که به دور از مدل های مسئول سازگار با محیط زیست هستند) خریداری می کنیم. تجدید نظر در مورد کمد لباس من به طور کامل با ترجیح دادن لباس های اساسی یا بی انتها، من را کاملاً از شر روندها نجات داده است، احساس می کنم خیلی سبک ترم! نتیجه منطقی همه اینها این است که اصرارهای خرید من به طور طبیعی کاهش می یابد.

آیا مد اخلاقی امکان پذیر است؟
آیا مد اخلاقی امکان پذیر است؟

معیارهای شخصی من به عنوان مثال:

“آیا مد اخلاقی امکان پذیر است؟”

از طراحان کوچک بهره مند شوید و خریدهای مد روز را کاهش دهید امتیازاتی برای مواد طبیعی یا قابل تجزیه نظیر مارک ها یا برند های مستقل (یا جای دیگر اما به نفع اتصال کوتاه هستند) که به من اجازه می دهد لباسهای بی انتها و همه کاره ای که می توانم طولانی بپوشم و اغلب اگر اکثر این معیارها را برآورده نمی کند، سعی می کنم جوانب مثبت و منفی را بسنجم یا اینکه فقط راه خودم را ادامه دهم!

من همچنین قانون “100٪ قانع شده یا خرید نمی کنم” را دنبال می کنم.

سعی می کنم همه این توصیه ها را بیشتر و بیشتر به کار ببرم. اما تغییر عادت هایتان آسان نیست. از طرف دیگر، ادامه مصرف همانطور که همیشه انجام داده ایم در حالی که از تأثیرات آن آگاه هستیم، بیشتر و بیشتر مقصرهستیم!

مطمئناً مقصر هستیم، من اولین کسی هستم که خودم را سرزنش می کنم وقتی خریدی می کنم که لزوماً مفید نیست یا اکولوژیکی نیست. شما باید مطابق با توانایی و نیاز خود انجام دهید ضمن اینکه بخاطر داشته باشید که اقدامات ما عواقبی دارد. این همان چیزی است که به ما امکان می دهد خیلی از ارزشهای خود دور نشویم!

ما باید خوش بین باشیم، حتی اگر تغییر طولانی مدت در مصرف عادت ها به طول انجامد، این واقعیت ساده که ما از خودمان اخلاق را می پرسیم، نشان می دهد که جهان در حال تغییر است !

آنلاین شاپ مانتو عید در ارتیو

آیا مد اخلاقی امکان پذیر است؟
آیا مد اخلاقی امکان پذیر است؟

به برچسب ها نگاه کن

“آیا مد اخلاقی امکان پذیر است؟”

اولین کاری که باید انجام دهید وقتی چیزی را در فروشگاه دوست دارید، مخصوصاً اگر متخصص نیستید، این است که به برچسب دوخته شده به داخل لباس نگاه کنید. این برچسب همیشه اطلاعات ارزشمندی در مورد منشا لباس می دهد و به پیش بینی دوام آن کمک می کند.

بنابراین مواد را بررسی کنید و مواد طبیعی مانند پنبه یا پارچه، پشم را انتخاب کنید که از کیفیت بهتری برخوردار هستند و پوشیدن آنها بسیار راحت تر است. توصیه من این است که از لباسهای ساخته شده 100٪ مصنوعی مانند پلی استر، ویسکوز یا اکریلیک خودداری کنید. در غیر این صورت احتمال زیادی وجود دارد که لباس های شما بعد از دو یا سه بار شستشوی ماشین مانند موپ شود.

در مورد کشور سازنده، به طور معمول همیشه این برچسب درج می شود (اگرچه برخی از مارک ها این کار را انجام نمی دهند) این یک ایده خوب در مورد شرایط تولید لباس است. می توان تصور کرد که یک تی شرت ساخت بنگلادش به قیمت ارزان بعید است اخلاقی باشد یا با گذشت زمان دوام داشته باشد و با این وجود دومین کشور صادر کننده پارچه در جهان است!

خوب چه باید کرد؟ آنچه از نظر من مهم است، آگاهی از آنچه پشت آن تیشرت است که به هر حال برای خرید انتخاب می کنید، مهم است. باز نگه داشتن چشم ها شروع خوبی است!

خرید اینترنتی لباس زنانه در آرتیو

به نفع خود اساسی خرید کن

“آیا مد اخلاقی امکان پذیر است؟”

واضح است، اما لباس های “مد” به سرعت از مد می افتند و شما نیز سریعتر از آنها خسته می شوید! کمی از کمد لباس خود بازدید کنید و خواهید دید که طولانی ترین لباس هایی را که نگه داشته اید اغلب از نوع اصلی یا اساسی هستند: تی شرت های سفید ساده، کمی لباس سیاه، شلوار جین کاملاً بریده شده. بنابراین ارزشش را دارد. آنها را هوشمندانه انتخاب کنید و روی قطعات زیبا سرمایه گذاری کنید که ماندگاری بیشتری دارند!

من مدتها اهل خرید بودم و مرتباً در خرید اشتباه می کردم، زیرا کمی دوست دار مد روز بودم. نه تنها احساس می کردم که پول خود را برای هیچ چیز خرج می کنم، بلکه همچنین هر بار که کیسه های کامل لباس را پر می کردم تا به انجمن ها بدهم یا دردیوارهای مهربانی آنها را رها کنم، احساس خیلی بدی داشتم.

با توجه به خرید خود، مطالبه گری زیاد است، بنابراین لباس های زیادی وجود دارد که در انتها کمتر در طبیعت به وجود می آیند بنابراین من به شما توصیه می کنم معیارهای اساسی خرید خود را تعیین کنید، ملاک هایی که برای آنها آماده نیستید، امتیاز دهید و به آن پایبند باشید!

فروش اینترنتی لباس عید در آرتیو

آیا مد اخلاقی امکان پذیر است؟
آیا مد اخلاقی امکان پذیر است؟

خریدهای مد سریع را کاهش دهید

“آیا مد اخلاقی امکان پذیر است؟”

پوشیدن اخلاقی بسیار دشوار است زیرا کیف پول همیشه از آن پیروی نمی کند. در فرانسه، به جز مارک EKYOG که دارای ویترین فروشگاه است، متأسفانه پیشنهاد “سبز” فقط به طراحان کوچک محدود می شود. بازار اخلاقی مد طی ماه های اخیر رشد چشمگیری داشته است، اما اگر واقعا به آن اهمیت ندهید، هنوز نمی توان از درب H&M ، زارا برای خرید لباس های ارزان تر اما با کیفیت متوسط ​​عبور کرد.

من خودم بی تقصیر نیستم و هنوز هم در اینجا و آنجا در این فروشگاه ها چند اجناس خریداری می کنم، اما سعی می کنم خودم را به قطعات خاصی مانند مواد اولیه، شلوار جین یا لوازم جانبی خاص محدود کنم.

این علائم را انکار نکنید بلکه به خریدهای خود فکر کنید و مهمتر از همه، بدانید پشت هر لباس که در زارا می خرید چه چیزی وجود دارد، این یک تحقق عظیم است!

من متقاعد شده ام که حتی اگر بودجه یک ترمز در “خرید کمتر اما بهتر” باشد، با گذشت زمان متوجه می شویم که دیگر نمی توانیم از برخی چیزها پشتیبانی کنیم و بدون عادت های مصرفی خود، بدون آنکه متوجه شویم، تغییر می کنیم.

خریدهای مد سریع را کاهش دهید
آیا مد اخلاقی امکان پذیر است؟

“آیا مد اخلاقی امکان پذیر است؟”

من مقاله بعدی را به چند دلیل خوب برای ایجاد کمد لباس ایده آل خود اختصاص داده ام که شما را به خواندن آن دعوت می کنم! این واقعاً کمک می کند تا هزینه های خود را کنترل کنید و کمتر اما بهتر خرید کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *