کسب و کار

کار در زمینه استایلینگ!

استایلیست

کار در زمینه استایلینگ!

مسیر سنتی استایلیست از طریق روزنامه نگاری به همراه مد نویسی، ارائه گزارش پیرامون گرایش ها و نگارش جریاناتی در راستای مد با استفاده از لغات و تصاویر بوده است. اگر چه در حال حاضر تعداد بسیاری از استایلیست های وظیفه شناس وجود دارند که پس از مطالعه دانش طراحی لباس و سایر رشته های هنری وارد این حرفه شده اند؛ ولی برخی از آن ها هم هیح مطالعه ای در زمینه لباس ندارند. هیچ قانون مؤکدی برای شروع حرفه استایلینگ پیش روی شما وجود ندارد.

در کار کردن به عنوان دستیار یک استایلیست و یا گذراندن دوره های آموزشی مرتبط با استایلینگ منافعی وجود دارد و در این بخش با مباحث بسیاری پیرامون هر دو مهارت آشنا خواهید شد. بعلاوه ، داشتن مهارت های مرتبط در این حرفه حیاتی است. آگاهی از نحوه مدیریت زمان، برقراری ارتباط با افراد دیگر ، فعالیت گروهی و چگونگی حل کردن مشکلات، تمامی اینها برای رشد فردی و شغلی شما اهمیت دارند.

استایلیست
استایلیست معروف ، سارا پاولسن

دستیاری استایلیست!


فعالیت در یک مجله یا روزنامه به عنوان دستیار استایلیستی حرفه ای، یکی از مسیرهایی است که می توانید برای ورود به حرفه استایلینگ انتخاب کنید. در چنین موقعیتی، فراگیری تجارت شیوه بسیار خوبی است تا بتوانید در این حرفه تجربه اندوخته و ماهر شوید و استقلال بیشتری پیدا کنید. دستیار بودن شما را قادر می سازد تا درعین حال که فعالیت می کنید و برای تلاش های خود دستمزدی دریافت می کنید، اصول و مهارت های عملی را یاد بگیرید.

همچنین ممکن است با هنرمندان دیگری آشنا شوید که در این حرفه به شما کمک می کنند و فرصت سفر به نقاط دیگر برای شما فراهم شود. نکته ای که بیش از همه اهمیت دارد این است که اگر تصمیم دارید تا تحصیلات خود را در رشته استایلینگ یا طراحی لباس ادامه دهید، به طور قطع پس از فارغ التحصیلی ابتدا به عنوان دستیار آغاز به کار خواهید کرد.

دستیاری استایلیست !
دستیاری استایلیست !

در ابتدا باید فردی را که خواستار دستیار می باشد یا شخصی که می تواند تجاربی در اختیار شما قرار دهد بیابید و از آنجایی که این رشته متقاضی بسیار دارد، ممکن است این کار ، سخت ترین بخش این حرفه باشد؛ لذا، با دانشجویان بسیاری در رقابت خواهید بود که همانند شما در جستجوی کسب تجاربی در این زمینه هستند اما ممکن است آثار و نمونه هایی در اختیار داشته باشند که نمایانگر فعالیت هایی است که در گذشته انجام داده اند.

اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که با استایلیستی مستقل آشنا شوید و بتوانید به عنوان دستیار این شخص، کار خود را آغاز کنید، در آن صورت احتمالا الگوهای کاری که اتخاذ می کند، غیرقابل پیش بینی بوده و أساسا، هنگامی که کاری برای انجام دادن وجود داشته باشد، مشغول می شوید.

خرید اینترنتی لباس در آرتیو !

ممکن است در فواصل زمانی بدون وقفه ( مثل آخر هفته ها یا شب ها ) به کار خود ادامه دهید و متقابلا گاهی اوقات کار چندانی برای انجام دادن نداشته باشید. دستمزدی که به عنوان دستیار دریافت می کنید می تواند دوره ای بوده و یا ممکن است هیچ گونه دستمزدی دریافت نکنید. لازم است به خاطر بسپارید هنگامی که تصمیم می گیرید کار خود را آغاز کنید و زمانی که وارد این حرفه می شوید، معمولا نه به خاطر پول ، بلکه به خاطر علاقه ای که به کار خود دارید، آن را شروع می کنید.

رویکرد شخصی که برای به کار گیری توانایی های خود اتخاذ می کنید، مهارت های ارتباطی و مهم تر از همه عامل شانس، مواردی هستند که میزان موفقیت شما را در هر پیشه هنری تعیین خواهند کرد. برقراری ارتباط با سایر افراد اهمیت بالایی دارد اما به این معنی نیست که تنها با افرادی گفتگو کنید که از نظر شما بانفوذ هستند. ممکن است افرادی را ملاقات کنید که با شما همراستا باشند. همواره در نمایشگاه ها، نمایش های لباس و مهمانی ها رفتاری دوستانه داشته باشید. به آنچه افراد در رابطه با خود و کار خود می گویند، گوش فرا دهید. علاوه بر معیار استعداد و مهارت، نحوه رفتار شما با مردم نیز در استخدام تاثیر گذار خواهد بود.

دستیاری استایلیست !
دستیاری استایلیست

لباس – فروش اینترنتی – در آرتیو !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *