فشن

می خواهید چگونه باشید!

تنوع ایجاد کنید و سبک خود را داشته باشید !

می خواهید چگونه باشید!

صبح هنگام که از خواب بیدار می شوید، لباسی که بدن تان را با آن می پوشانید بیانگر احساس شما در آن روز بخصوص است. حتی ساده ترین لباس نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد .برای مثال، بیشتر زنان معمولا تی شرت و شلوار جین را ترجیح می دهند. با تی شرت و شلوار جین می توانید تیپ های مختلفی داشته باشید ولی هر کدام نیز پیام کاملا متفاوتی می دهد.

اگر می خواهید خوش تیپ شويد، می توانید با تی شرتتان، شلوار جین بوی فرند و سندل بپوشید. از طرف دیگر چنانچه دلتان می خواهد ( جذاب و دل فریب ) به نظر برسید، کفش پاشنه دار بپوشید واز زیورآلات استفاده کنید، به این ترتیب در یک لحظه از ظاهری ساده به تیپی جذاب می رسید.

لباس زنانه در آرتیو

تنوع ایجاد کنید و استایل خود را بسازید!
تنوع ایجاد کنید و استایل خود را بسازید!

اگر می خواهید خلاقیت بیشتری به خرج دهید و شیک تر ظاهر شوید علاوه بر کفش پامپ مشکی و شلوار جین، یک کت بلیزر نیز روی تی شرت خود بپوشید. پوشیدن گرمکن و شلوار جین زاپ دار نیز نشان می دهد که حتی در یکی از یکشنبه های معمولی نیز سعی دارید در عین راحتی شیک پوش و جذاب باشید.

حالا می دانم که پس از یک هفته ی کاری طولانی، آخرین خواسته ی شما شیک و خوش پوش به نظر رسیدن هنگام خرید روزنامه است. در واقع منظورم این است که در آن واحد لباسی را برای پوشیدن انتخاب کنید که شما را شیک و در عین حال مرتب نشان دهد. این کار نه تنها اعتماد به نفس بیشتری به شما می بخشد بلکه باعث می شود آمادگی روبه رو شدن با هر چیزی یا هر کسی که ممکن است سر راهتان قرار بگیرد، داشته باشید!

آرتیو

تنوع ایجاد کنید و استایل خود را بسازید!
تنوع ایجاد کنید و استایل خود را بسازید!

شاید فکر کنید تی شرت و شلوار جین را فقط به یک صورت می توان پوشید، اغلب ، موقع بیرون رفتن از خانه به ظاهر و پوشاک خود توجه می کنید، ولی هنگام استراحت در خانه احتمالا می خواهید لباس های قدیمی با گرمکن محبوب خود را بپوشید که البته هیچ اشکالی هم ندارد.

با وجود این، جذابیت و سبک شخصی فقط به وسیله ی اعتماد به نفس در شما ظهور می یابد. به نظر من همواره باید احساس عالی بودن داشته باشید. اگر در خانه هستید ، با گرمکن و راحت ترین تیشرت خود این حس را به وجود آورید. اگر قصد دارید با گرمکن به بازار بروید، کاری کنید که در عین راحتی ، جذاب به نظر برسید، (بله، راهی وجود دارد که با گرمکن نیز شیک و خوش پوش به نظر بیایید! )

تنوع ایجاد کنید و استایل خود را بسازید!
تنوع ایجاد کنید و استایل خود را بسازید!

برای اینکه به ظاهر و نحوه ی پوشش خود بی اعتنا نباشید، توصیه می کنم این نکته را به یاد داشته باشید: با خود فکر کنید که ممکن است ناگهان با فردی روبه رو شوید که سال هاست او را ملاقات نکرده اید. پیشامدی که شاید یک در هزار رخ دهد ولی غیر ممکن نیست. من می خواهم تیپ شما همواره عالی باشد و احساس فوق العاده خوبی داشته باشید، زیرا تنها در این صورت است که می توانید بر فردی که برای شما بسیار مهم است ( یعنی خودتان ) اثر بگذارید.

در پی تنوع باشید !

یک جاادویه ای که برای ۲۵ نوع ادویه ی مختلف طراحی شده بیشتر از یک جاادویه ای که فقط جای فلفل و نمک دارد ، برای شما مفید است. این نکته در مورد کمد لباس ها نیز صدق می کند. هرچه لباس های شما تنوع بیشتری داشته باشد، بهتر می توانید سبک شخصی تان را نشان بدهید و این فقط در صورتی ممکن است که کمد شما ظرفیت کافی داشته باشد تا این لباس های گوناگون را در خود جای دهد.

هنگام خرید کردن دقت کنید که جنس خریداری شده به مجموعه ی لباس ها و زیور آلاتتان تنوع می بخشد یا چندان تفاوتی با سایر اقلام موجود در کمد ندارد. لابد دوست دارید رنگ خاکستری بپوشید ولی اگر قبلا تعداد زیادی پیراهن به رنگ مورد علاقه ی خود داشته اید، بهتر است این بار رنگ دیگری را انتخاب کنید تا بعد متفاوتی از شخصیت شما را نشان دهد. ولی یادتان باشد همواره چیزهایی را بخرید که می خواهید آن ها را بپوشید.

آنلاین شاپ لباس زنانه در ارتیو

برای مثال، اگر علاقه ای به رنگ سبز ندارید ، فقط به این دلیل که لباسی به رنگ سبز هم در کمد لباستان باشد، یک پیراهن سبز نخرید. هدف اصلی ، بیشتر کردن تنوع لباس ها و همین طور نشان دادن سبک شماست. همچنین می توانید لباس هایی به همان رنگهای مورد علاقه ی خود انتخاب کنید و آن هایی را بپوشید که مناسب تیپ بدنی تان است.

اگر صبح ها ، هنگام لباس پوشیدن از احساسی که به دیگران منتقل می کنید، اطمینان ندارید، لباسی را انتخاب کنید که اندکی در ظاهرتان تغییر ایجاد کند به عنوان مثال، اگر یک بلوز تک رنگ می پوشید، یک روسری با دستمال گردن (یا یک جفت گوشواره آویز وسوسه انگیز ) نیز در کیف دستی خود قرار دهید؛

تنوع ایجاد کنید و استایل خود را بسازید!
تنوع ایجاد کنید و استایل خود را بسازید!

به این ترتیب اگر پس از کار بخواهید برای مصرف نوشیدنی به جایی بروید می توانید متفاوت دیده شوید، از قبل فکر همه چیز را بکنید. اگر کمی در ظاهر خود تغییر ایجاد کنید و به آن روح ببخشید، می توانید در پاسخ به پیشنهاد دوستتان که از شما می خواهد کمی با او وقت بگذرانید، بگویید: بزن بریم ! »

سبک لباس و بودجه ی خود را متناسب کنید !

هنگام به وجود آوردن یک سبک باید واقع بین باشید و به بودجه خود برای خرید لباس توجه کنید. البته اگر پول هنگفتی برای خرید لباس در اختیار دارید می توانید از مطالعه این مبحث صرف نظر کنید، ولی از آنجا که افراد بسیاری ناگزیرند با دقت فراوان هزینه کنند، بسیار مهم است که مهارت خرید کردن بر اساس بودجه تان را بیاموزید.

بیشتر از لباس های مد روز به لباس های ضروری بها دهید !

برخی افراد خريد لباس را به منابه خرید مواد غذایی تلقی می کنند. آن ها فهرستی از موارد لازم تهیه می کنند و در جست و جوی لباس هایی با قیمت ارزان تر از خانه بیرون می روند، این شیوه در مورد خرید مواد غذایی مؤثر واقع می شود، اما هنگام خرید لباس همواره کارساز نخواهد بود.

من شما را ترغیب می کنم بیشتر برای لباس های خاص هزینه کنید، چیزهایی که در تمام فصول قابل استفاده اند و با هر لباس دیگری جور می شوند .بهتر است در مورد لباس های مد روز صرفه جوتر باشید چرا که در فصل بعد از مد می افتند. حراجی ها بهترین زمان برای خرید کالاهای مهم، اقلام غیر فصلی و چیزهایی کلاسیک است.

با در نظر گرفتن این نکته که فروشگاه لازم می داند فضای بیشتری را برای اجناس جدید خالی کند، یک شلوار مشکی رنگ برند که در حراجی به زیر قیمت رسیده است گزینه مناسبی برای پوشش شما به نظر می رسد. اغلب، گشتن در میان قفسه های حراجی فروشگاه ها زمان و شکیبایی می طلبد، ولی با این اندیشه که اجناس حراجی ها بی کیفیت هستند، در میان قفسه ها در جست و جوی چیزی نباشید، برعکس در بیشتر مواقع اجناس با کیفیت و خوبی در حراجی ها یافت می شود.

تنوع ایجاد کنید و استایل خود را بسازید!
تنوع ایجاد کنید و استایل خود را بسازید!

بدانید که چه لباس هایی دارید !

بسیاری از خانم ها میل شدیدی به بیرون رفتن و خرید لباس دارند. اگر فکر می کنید در کمد لباستان فضای خالی دارید و لازم است آن را پر کنید، می توانید سری به فروشگاه های محلی بزنید یا در اینترنت جست وجو کنید، ولی گاهی ممکن است در لحظه ای به سقف بودجه ی پوشاک خود برسید که به یک پیراهن شیک برای مناسبتی ویژه نیاز دارید.

پس همیشه فوری تصمیم به خرید نگیرید. شاید خرید به لحاظ روانی به شما ارامش بدهد، ولی اگر از آن به عنوان راهی برای بهبود موقتی حال درونی خود استفاده کنید و به سبک و ظاهرتان اهمیت ندهید، به هر دو هدف دست نخواهید یافت.

تنوع ایجاد کنید و سبک خود را داشته باشید !
تنوع ایجاد کنید و سبک خود را داشته باشید !

آنلاین شاپ پوشاک زنانه در آرتیو

هر بار هوس خرید کردید به جای اینکه کارت اعتباری تان را خالی کنید، سری به کمد لباس هایتان بزنید و ببینید چه لباس هایی دارید۔ اگر ندانید چه لباس هایی دارید ممکن است یک جنس مشابه را فقط به این دلیل که مجذوبش می شوید چند بار بخرید، اگر منظم و مرتب باشید و ببینید واقعا چه چیزهایی دارید ، آنگاه می توانید اجناس جدیدی را که قبلا نخریده بودید، به راحتی تهیه کنید.

پیش از فرارسیدن هر فصل جدید باید نگاهی به تمام لباس های خود بیندازید و آنهایی را که برایتان مناسب نیستند. در ضمن یک فهرست از چیزهایی که نیاز دارید و تمام جزئیات ممکن و مربوط به آنها را یادداشت کنید. برای مثال، یکی از گزینه های نخست فهرست شما ممکن است این باشد « پوشیدن یک پیراهن سفید دکمه دار زیر یک کت بلیزر. برای مثال، اگر یک شلوار پارچه ای آبی تیره دارید و می خواهید یک جدید آن را بخرید، لزومی ندارد شلوار قدیمی را دور بیندازید؛ به خصوص اگر می توانید شلوار جدید را به روش متفاوتی بپوشید.

ممکن است به دلیل کوتاهی زیاد یک شلوار آن را با کفش های تخت بیوشیده زیرا نمی شود آن را با کفش پاشنه دار پوشید، همچنین شلوار پارچه ای آبی تیره ی دیگر خود را نیز می توانید با کفش پاشنه دار بپوشید تا دیگر یک لباس تکراری در کمدتان نباشد، اگرچه هر دو شلوار شبیه هم هستند، برای منظورهای متفاوتی استفاده می شوند.

فقط برای اقلام با کیفیت هزینه کنید!

هدف اصلی من در این مقاله آن است که به جای کمیت به کیفیت اهمیت بدهید. بهتر است یک کت بلیزر داشته باشید که کاملا اندازه تان باشد و جنسش هم عالی باشد تا اینکه چهار عدد کت معمولی داشته باشید. همین مسئله موجب می شود روش امتیاز دهی ۱ تا ۱۰ را به کار ببریم؛ تمام لباس های شما باید بر اساس روش امتیاز دهی ۱ تا ۱۰ ارزیابی شوند و فقط آنهایی که امتیاز شان ۱۰ است باید در کمد باقی بمانند. هر کت، گرمکن با شلوار جین( لازم است بیشتر مثال بزنم ؟ ) باید از این مرحله بگذرد تا در کمد زیبای قرار بگیرد.

احساس خوب پوشیدن لباس جدید را ماندگار کنید!

پوشیدن لباس جدید احساسی عالی به فرد می دهد حتی اگر هیچ کس متوجه نشود، خودتان می دانید که حالتان دگرگون شده است. ولی پس از مدتی آن پیراهن ( یا شلوار و شال گردن ) نیز به سایر لباس های کمدتان اضافه می شود، ممکن است هیچ عیب و ایرادی نداشته باشد، اما پوشیدنش دیگر آن حس و حال قبلی را به شما نمی دهد. درست مانند این است که غذای مورد علاقه تان را زود به زود بخورید. پس از یک مدت وقتی آن را در منوی غذا بینید، به جای اینکه آب از لب و لوچهتان راه بیفتد، خمیازه خواهید کشید.

تنوع ایجاد کنید و استایل خود را بسازید !
تنوع ایجاد کنید و استایل خود را داشته باشید !

شاید نشود این روند را متوقف کرد، ولی می توان از سرعت آن کاست. باید یاد بگیرید با همان لباس هایی که در کمدتان دارید، تنوع ایجاد کنید. یک پیراهن سفید دکمه دار را می توان در مکان های مختلفی پوشید. هنگامی که در یک منطقه گرمسیر، در تعطیلات به سر می برید می توانید پیراهن خود را روی یک لباس شنا بپوشید و گره بزنید و یک دامن بلند نیز بر تن کنید.

اگر به محل کار می روید می توانید آن را با یک جليقه ی بافتنی بپوشید. سرانجام چنانچه می خواهید در یک مهمانی باشکوه شرکت کنید. می توانید پیراهن خود را با یک دامن پولک دوزی شده بپوشید خرید اضافی روش مناسبی برای ایجاد سبک شخصی نیست. اگر با هوشیاری لباس های مهم و متنوع خود را در کمدتان قرار دهید، همان طور که همیشه در آرزویش بودید، ملکه ی مد خواهید شد.

تنوع ایجاد کنید و استایل خود را بسازید!
تنوع ایجاد کنید و استایل خود را بسازید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *