فشن

به وجود آوردن سبک شخصی!

سبک شخصی خود را داشته باشید!

به وجود آوردن سبک شخصی!

برخی از عوامل اثرگذار در انتخاب پوشاک عبارت اند از محل زندگی، علایق، محل کار، روابط اجتماعی و رنگ ها و سبک هایی که مناسب تیپ بدنی شما هستند.

ممکن است طراحان، خریداران و مجلات به شما بگویند که مد روز چیست و راهنمای شما در خرید کردن باشند، ولی در نهایت خود شما تصمیم گیرنده هستید . آنچه حس خوبی به شما می دهد، سبک زندگی و تیپ بدنی تان تعیین می کند که چه چیزی بخرید. پس از به وجود آوردن سبک شخصی از تمام این تأثیرات بیرونی کمک بگیرید تا بتوانید از اطلاعات مربوطه به خوبی بهره ببرید و بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.

سبک شخصی!
سبک شخصی خود را داشته باشید!

کدام مد مناسب شماست!


اگر به لباس های مدل های زیبای یک مجله ی مد نگاهی بیندازید شاید با خود بیندیشید: « این ها اصلا با طرز لباس پوشیدن من جور نیست ! » اگرچه ممکن است حتی یکی از آن لباس های طراحان را نخرید. این مدل ها می توانند به شما کمک کنند که طبق مد روز لباس بپوشید ابتدا هنگام ورق زدن صفحات یک مجله ی مد به آن لباس هایی که جذبتان می کنند، نگاهی بیندازید. آنگاه با خود بیندیشید که چه چیزی در این مدل لباس بخصوص نظر شما را جلب می کند. حتی باید یادداشت بردارید.

برای مثال، اگر با یک سبک یقه ی زیرشانه ای مواجه شدید که ترقوه های مانکن در این لباس برهنه است و دقیقا این همان قسمت از بدن تان است که مورد علاقه ی شماست، می توانید یادداشت برداری کنید. اگر هنگام ورق زدن مجله می بینید که بسیاری از سایر طراحان نیز لباس هایی با یقه ی زیرشانه ای طراحی کرده اند، پس مدی را انتخاب کرده اید که می خواهید آن را متعلق به خود کنید از آنجا که مجلات معمولا تصاویر لباس های فصل های بعدی سال را نشان می دهند، ممکن است هنوز این طرح ها در فروشگاه ها پیدا نشوند، بنابراین تصاویری را که دوست دارید، برای خودتان جدا کنید.

هنگام خرید، این تصاویر به شما کمک می کنند؛ زیرا میدانید که دقیقا به دنبال چه جور لباسی هستید. به علاوه اگر در حراجی پایان فصل جاری وسوسه شوید لباسی را بخرید، تصاوير همراهتان این حس را به شما القا خواهد کرد که تا یافت سبک موردنظر خود منتظر بمانید. زمانی که محدودیت بودجه تان فقط امکان تهیه ی چند دست لباس را به شما می دهد، رعایت این نکته اهمیت بیشتری می یابد.

سبک شخصی!
سبک شخصی خود را داشته باشید!

مقدمه به وجود آوردن سبک شخصی خود در آرتیو !

بدن خود را بشناسید!

لباس ها در اندازه های مختلفی به بازار می آیند، اما اندازه بودن یک لباس دلیل درستی بر مناسب بودن آن نیست. برخی طراحان می دانند چگونه لباس هایی را در اندازه ی زنانی طراحی کنند که مناسب الگوهای راه رفتن بر روی سکو در حین فشن شو نیستند. سایر طراحان در انتخاب رنگ و پارچه دقت بالایی دارند و بهتر عمل می کنند، ولی هنگام برش زدن، فقط در یک اندازه ی خاص می توانند لباس را برش بزنند. وظیفه ی شما این است که شکل اندام خود را بشناسید و بدانید چه جور لباس هایی به اندام شما می آید.

بسیاری از زنان لباس هایی می خرند که اصلا اندازهی آنها نیست و بهانه ی بیشترشان این است که خریدن چنین لباس هایی به آن ها انگیزه می دهد که به تناسب اندام دست یابند یا چند کیلو از وزن خود را کم کنند. بعضی از عروس ها می توانند به چنین اهدافی دست یابند زیرا آنها در انتظار یک روز بخصوص و بسیار مهم در زندگی خود هستند، ولی بیشتر زنان هرگز حتی یکی از آن لباس ها را هم نمی پوشند. البته اگر می خواهید وزن کم کنید ( عالی است! ) قصد ندارم ناامیدتان کنم، ولی بهتر است از یک راهکار کاربردی تر استفاده کنید و لباس هایی بخرید که با اندام فعلی خود با آن ها زیباتر به نظر می رسید.

سبک شخصی!
سبک شخصی خود را داشته باشید!


آگاهانه خرید کنید!


اگر می خواهید آگاهانه خرید کنید باید با مبانی مد آشنایی داشته باشید، از جمله اینکه چه مدل هایی بیشتر به شما می آید. چه پارچه هایی در فصل های مختلف مناسب است و کدام رنگها به شما می آید. اگر از تمام اطلاعات لازم آگاهی ندارید ممکن است نتوانید انتخاب های درستی در خریدتان داشته باشید.
هنگام خرید کردن، هم آینده نگر باشید ( « آیا این همان چیزی است که باید در کمدم داشته باشم ؟ » ) و هم زمان حال را در نظر بگیرید ( « این لباس خیلی به من می آید و عاشقش شده ام » ) .

وقتی یک جفت سندل گلادیاتور مد روز را می بینید از خود بپرسید: آیا به این سندل نیاز دارم یا باید پولش را صرف خرید یک ژاکت زیبای کشباف پشمی یا کشمیر مشکی کنه ؟ » کالاهای ارزان مناسب اند، ولی خریدن اجناس با کیفیت که در طول فصل ها دوام بیشتری دارند ضروری است. هنگام خرید کردن فقط به ظاهر لباس توجه نکنید بلکه جنس و نحوه ی ساخت و تولید آن را نیز در نظر بگیرید.

سبک شخصی!
سبک شخصی خود را داشته باشید!

متناسب با موقعیتتان لباس بخرید!


نکته ی اصلی که هنگام ساماندهی کمد لباس ها باید به آن توجه کنید، تصمیم گیری در مورد سبکه شخصی خودتان است. چنانچه مادر سه فرزند هستید و بیشتر زمان خود را به بازی کردن با فرزندان دلبندتان و رانندگی کردن و رساندن آنها به مکان های مختلف سپری می کنید، قسمت بیشتری از کمد شما پر از لباس های مناسبه برای چنین موقعیت هایی خواهد شد. با این حال، شما خانمی با شخصیت منحصر به فرد هستید و باید لباس هایی که در وجودتان احساس خوشایندی ایجاد می کنند نیز در کمدتان داشته باشید.به این ترتیب چه چیزی باید سبک شما را تعیین کنند ؟

آیا ترجیح می دهید سبک پوشاک شما مناسب قدم زدن در خیابان های یکی از پایتخت های مد مثل نیویورک، میلان یا پاریس باشد؟ یا اینکه با سبک رایج محل زندگی خود راحت ترید؟ شاید قصد دارید با نوع پوششتان شما را عضوی از یک گروه خاص بدانند؟ اگر دراداره ای کار می کنید، موظفید طبق قوانین آن محيط لباس بپوشید و هنگام بیرون رفتن با دوستان خود بهتراست لباسی مناسب این موقعیت ها را بر تن کنید، در عین حال می توانید به سبک شخصی خود نیز وفادار بمانید.

آنلاین شاپ پوشاک زنانه در آرتیو


در طول یک هفته یا شاید حتی یک روز بسیار پرمشغله، با توجه به اینکه کجا هستید و کجا می روید ممکن است بارها لباستان را عوض کنید و لباس دیگری بپوشید. با وجود این، به جای اینکه با لباس های گوناگون مانند آفتاب پرست رنگ به رنگ شوید، تغییر دادن لباس هایتان را مانند فرصتی بی پایان بدانید تا شیک و خوش لباس به نظر بیایید و سبک شخصی خود را نشان دهید. به همین منظور، لازم است به خودتان اطمینان داشته باشید که در هر موقعیتی می توانید لباس مناسبی بر تن کنید.

سبک شخصی!
سبک شخصی خود را داشته باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *