استایلینگ

شکل بدن من چیست!

شکل بدن من چیست!

آنلاین شاپ مانتو عید در آرتیو

شکل بدن من چیست!

کاملاً واضح است که بسیاری از خانم ها از خرید برای یک لباس جدید اغلب دلهره دارند. دلیل اصلی اغلب عدم اعتماد به نفس زنان است زیرا آنها از شکل اندام خود مطمئن نیستند و اینکه کدام سبک مناسب آنها است. دانستن فرم بدن کلید مهم پوشیدن موفقیت آمیز است، مهم نیست که چه روند یا مد جدیدی اتفاق می افتد!

ما آماده هستیم تا به شما کمک کنیم تا شما را به مسیر درست هدایت کنیم، و به مشتریان اجازه می دهیم اصول ساخت یک کمد لباس مناسب برای شکل بدن را درک کنند. داشتن ذهنیت آزاد نسبت به سبک ها، اشکال و مهمتر از همه اندازه بسیار ضروری است زیرا به شما این امکان را می دهد تا گزینه ها را باز کرده و به شما کمک کند الهام بخش ترین ومناسب ترین سبک های لباس را برای شکل خاص بدن خود پیدا کنید.

اندازه گیری یک عامل اصلی در تعیین موفقیت آمیز بودن یک لباس است. بسته به فروشگاهی که از اندازه متناسب خریداری می کنید، واقعاً می تواند از فروشگاه به فروشگاه دیگر متفاوت باشد. اگر مجبور شوید اندازه بزرگتری را امتحان کنید احساس دلسردی بسیار مهم است زیرا این امر اغلب به دلیل اندازه فروشگاه ها و نه انعکاس اندازه شما است. هرگز چیزی را که خیلی کوچک است به دلیل “اندازه شما” نپوشید، این یک اشتباه بزرگ است زیرا پوشیدن یک چیز خیلی کوچک با آن باعث بزرگتر نشان دادن شما می شود!

لباس پوشیدن خانم های کمر کوتاه!

شکل بدن من چیست!

من راهنمای افزایش اعتماد به نفس شما را ارائه می دهم، برای انجام این کار داشتن ذهن آزاد ضروری است، مسئله فقط لباس پوشیدن برای سن یا اندازه شما نیست.

ساعت شنی

بدن ساعت شنی: اگر شانه ها و باسن شما نسبتاً متعادل باشد و کمر مشخصی داشته باشید، به احتمال زیاد حالت ساعت شنی دارید.

شکل بدن من چیست!
ساعت شنی

مثلث معکوس

شکل بدن مثلث معکوس: اگر شانه های شما از لگن شما گسترده تر باشد، به احتمال زیاد یک مثلث معکوس هستید.

مثلث معکوس
مثلث معکوس

مستطیل

شکل بدنه مستطیل: اگر چهار اندازه گیری شما کاملاً یکنواخت باشد و از ساختار صاف تری برخوردار باشید، احتمالاً مستطیل خواهید بود.

شکل سیب

ویژگی های اصلی شکل سیب عبارتند از:

هیچ خط کمری مشخص نشده است

پاهای باریک

شانه های گرد شده

اشکال سیب می تواند نیم تنه کوچک یا بزرگی داشته باشد، اما تقریباً همیشه دارای پاها و بازوهای باریک است. این اندامهای باریک است که باید برجسته شود زیرا این دارایی های شماست! بهترین روش لباس پوشیدن برای شکل سیب ایجاد کمر و خودنمایی پاها است.

شکل گلابی

مشخصه اصلی شکل گلابی عبارتند از:

یک کمر مشخص

لگن و ران بزرگتر

شانه های باریکتر از باسن

بدن به شکل گلابی اگر پهلوهای شما از شانه های شما گسترده تر باشد، شما به احتمال زیاد یک شکل گلابی هستید (به عنوان نوع بدن مثلث نیز شناخته می شود).

شکل بدن من چیست!

در مقاله بعدی با من همراه شوید. چند نکته در مورد پوشش دهی بعضی از قسمت های بدن و بزگ نمایی بهترین قسمت بدن در اشکال متفاوت.

مثلث
مثلث

خرید اینترنتی لباس زنانه در آرتیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *