استایلینگ

داشتن اندامی متعادل!

شکل بدن من چیست!

داشتن اندامی متعادل!

کلید موفقیت در لباس پوشیدن ایجاد توهم داشتن اندامی متعادل است. هنگامی که به شکل خود پی بردید، می توانید متناسب با آن لباس بپوشید. در اینجا اشکال اصلی بدن وجود دارد که در آن به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید چه شکلی هستید. به یاد داشته باشید که همه کمی متفاوت هستند و شما ممکن است دقیقاً در هر توصیف شکل قرار نگیرید اما اگر یک شکل بیشتر از شکل دیگر باشید این به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید.

ایجاد کمر

شکل ساعت شنی به عنوان متمایل به شکل بعد از بدن معروف است، بنابراین ایجاد کمر اغلب چیزی است که همه زنان می خواهند. در اینجا چند پیشنهاد آسان برای دنبال کردن آورده شده است که به شما کمک می کند تا به دور کمر خود نزدیک شوید و به شکل ساعت شنی نزدیک شوید.

روی یک سوتین خوب و متناسب سرمایه گذاری کنید! استفاده از سوتین مناسب می تواند تأثیرات فوری داشته باشد، خود را به درستی اندازه گیری کنید. یک سوتین بلند کننده می تواند حالت بدن شما را تنظیم کرده و فوراً به شما کمر دهد.

با افزودن کمربند کشسان پهن به لباس خود کمر خود را مشخص کنید. با این کار خط لباس یا قسمت بالایی آن شکسته و توهم کمر ایجاد می کند. همیشه کمربند پهن انتخاب کنید زیرا این کار باعث می شود کمرتان بیشتر به چشم بیاید.

خرید اینترنتی مانتو عید در آرتیو

تاپ های سبک خاص به کمر کمک می کنند. پوشیدن لباس، تاپ هایی با روکش جانبی و قسمت های جلویی گره ای همگی مناسب هستند و به لاغری شکم و افزودن کمر کمک می کنند.

به دنبال تاپ ها و لباس هایی با طرح و بافت باشید زیرا بهتر است شکم مبدل باشد تا رنگ های ساده، به خصوص اگر مواد کششی باشد. پارچه ای که باید مراقب آن باشید، توری است.

کمر شما به تعریف نیاز دارد بنابراین از فرو رفتن قسمت بالایی خود در دامن مدادی کمر بلند نترسید. این کار را فقط روی تاپ هایی انجام دهید که حالت شناور یا پیراهنی دارند و کشدار نیستند زیرا قسمت های کششی دامن کشسان مساوی با ظاهر خوب نیست. هدف از این ظاهر این است که دامن مدادی از شکم و قسمت بالایی شما با بلوز پشتیبانی کند و در نتیجه یک خط کمر ایجاد کند.

اگر دامن نمی پوشید، روی یک شلوار جلو صاف سرمایه گذاری کنید، این لباس ها برای همه اشکال سیب ضروری است.

شکم پنهان کردن

خرید اینترنتی مانتو عید در آرتیو

اگر نمی خواهید توجه خود را به کمرتان جلب کنید و ترجیح می دهید شکم خود را پنهان کنید، در اینجا چند نکته وجود دارد.

تاپ های ذوزنقه گزینه خوبی است زیرا دارای حجم هستند و به دلیل بریدگی باعث جلب توجه می شوند.

گونی مانند تونیک و پارچه بافی می تواند به نفع شما باشد. مواردی را انتخاب کنید که در صورت نیاز بتوانند به آنها کمربند بزنند.

خطوط نامتقارن در کنار هم می توانند باعث شوند شکم شما به طور مخفیانه ناپدید شود. لباس خود را به منظور نشان دادن بهترین دارایی خود، پاها حفظ کنید.

یک رویه لباس عالی است که شکم را پنهان کند، زوائد زیر کمر می افتد و هرگونه برآمدگی را پنهان می کند.

شکل سیب

فروش اینترنتی مانتو عید در آرتیو

بنابراین به طور خلاصه، یک شکل سیب باید بهترین دارایی خود را نشان دهد. اندامهای باریک (دست و پا) شما که به نوبه خود باعث جلب توجه شما از مناطق مشکل در اطراف شکم می شود. در همان زمان برخی ازگفته های کوچک ذکر شده در بالا را به لباس خود اضافه کنید و کمری ظاهر می شود و شکل شما را کاملا متعادل می کند.

داشتن اندامی متعادل!
شکل سیب

بیشتر اوقات اگر گلابی شکل باشید


خرید اینترنتی مانتو عید در آرتیو

یک نیم تنه کوچک و شانه های باریک دارید، با لگن، ران یا لگن بزرگتر. برای اینکه فرم خود را به حداکثر برسانید، باید با پوشیدن لباسی که باعث می شود شانه های شما پهن تر شود، نیمه بالایی خود را با نیمه پایینی خود متعادل کنید. نکته اصلی این است که توجه را از ران ها و رانهای بزرگ منحرف کنید و در عوض توجه خود را به کمر و بالاتنه مشخص کنید.

داشتن اندامی متعادل!
گلابی شکل

پنهان کردن باسن و ران ها

خرید اینترنتی مانتو در آرتیو

بنابراین به طور خلاصه یک بدن گلابی شکل باید کمر را با انتخاب کمربند زدن به نمایش بگذارد. از نیمه بالایی باید به عنوان راهی برای جلب توجه به دور از ران ها با استفاده از حجم، رنگ یا الگوها استفاده شود. به طور متناوب با استفاده از اشکال کاملاً کامل مانند لباس اسکیت باز باسن را پنهان کنید.

همیشه از دور کمر خود سبک های متنوعی بپوشید که آن را برجسته کند، یک شکل عالی برای این لباس گل لاله ای است که از کمر به داخل آن متصل می شود اما از لگن شما باز می شود.

غالباً اگر در قسمت نیمه بالایی خود یک روپوش دقیق می پوشید که آستین پف دار، نرم یا کاملاً رنگی باشد، این امر از نظر بصری ران شما را باریک تر نشان می دهد. حجم در بالا می تواند باسن های شما را باریک کند.

کت و تاپ هایی بپوشید که بالا یا پایین وسیع ترین نقطه باسن و پایین شما باشد ، هرگز روی پهن ترین قسمت شما ننشینید زیرا باعث برجسته شدن آن می شود.

آنلاین شاپ لباس زنانه در آرتیو

لایه بندی نکته خوبی است زیرا می تواند علاقه ایجاد کند و چشم را به سمت بالا بکشاند. یک جلیقه کششی بلند که زیر دست انداز شما قرار دارد بپوشید و روی آن را یک قسمت بالا بازتر آویزان، احتمالاً نامتقارن بپوشید که نه تنها باعث جلب توجه به شانه های شما می شود بلکه باسن را به خوبی پنهان می کند.

از پوشیدن شلوار جین لاغر خودداری کنید زیرا این کار اغلب می تواند باعث جلب توجه ران های بزرگ شود. اگر می خواهید شلوار جین لاغر بپوشید، آنها را به چکمه فرو کنید زیرا این باعث شکل بهتر پا و تعادل ران می شود. هنگام پوشیدن شلوار جین لاغر برای ران های بزرگتر انتخاب یک تاپ بلند برای پوشاندن دست انداز است، این یک روش مناسب برای پوشیدن شلوار جین لاغر است.

هنگام پوشیدن کفش پاشنه دار، از بند مچ پا خودداری کنید زیرا این امر باعث می شود پاهای شما کوتاه تر و پهن تر به نظر برسد. کفش های رنگ برهنه را انتخاب کنید زیرا طول پا را طولانی می کند.

آنلاین شاپ لباس زنانه در آرتیو

پنهان کردن شانه های پهن

داشتن اندامی متعادل

از تمام خطوط گردنی که باعث می شود شما ظاهر بیشتری داشته باشید مانند یقه قایقی از بالای شانه ها خودداری کنید. هرچیزی که بندهای بزرگی داشته باشد به خصوص تاپ های گردن تاشو یا یقه های بزرگ شال می تواند توجه را به سمت شانه های شما جلب کند.

از آستین های نامفهوم مانند آستین های پف دار یا لنت های شانه دور شوید زیرا اینها به شانه های شما اضافه می کنند.

کت های دو سینه می توانند به شانه های شما اضافه شوند زیرا تمایل دارند که برش مردانه تری داشته باشند. ژاکت های تک سینه یا رول لبه دار را انتخاب کنید که متناسب تر باشد زیرا تعادل شانه های شما بهتر خواهد بود.

اگر از جواهرات یا روسری استفاده می کنید، آنها را نازک و ساده نگه دارید تا ظاهری نرم و لطیف زنانه به شما بدهد. از گردنبندهای بزرگ یا روسری های بزرگ پرهیز کنید زیرا این کار دوباره توجه شما را به سمت محل نگرانی جلب می کند.

به طور خلاصه

داشتن اندامی متعادل!
باسن های پسرانه شما باید با نیمه بالایی متعادل شوند اما به گونه ای نیست که توجه شما را به سمت شانه های پهن شما جلب کند. از این رو نیمه های کاملتر پایین را که می توانید با کفش های تخت یا پاشنه پا بپوشید و تاپ های مجهز که دارای خطوط تمیز هستند را انتخاب کنید تا شکل شما را متعادل نگه دارد. لباس خود را با یک ژاکت کش باف پشمی یا بلیزر گاه به گاه برای ظاهری که فرم شما را کامل می کند، بپوشانید.

داشتن اندامی متعادل!
داشتن اندامی متعادل!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *