استایلینگ

لباس پوشیدن خانم های کمر کوتاه!

لباس پوشیدن خانم های کمر کوتاه! (11)

لباس پوشیدن خانم های کمر کوتاه!

اینکه شما کمر کوتاه یا بلند دارید نسبت به بدن، نسبت شما مناسب است و به قد شما بستگی ندارد. حتی گرچه بسیاری از زنان ریزه اندام کمر کوتاه دارند، اما زنان بلند قد نیز می توانند کمر کوتاه داشته باشند.

کمر کوتاه یا بلند نیز می تواند برای خانم ها از هر نوع بدنی اتفاق بیفتد، اما نوع بدن ساعت شنی دارای کمر کوتاه تر است، در حالی که زنان گلابی شکل کمر طولانی تر دارند.

اگرچه بیشتر زنان با کمر کوتاه نیز دارای نیم تنه کوتاه هستند، اما “کمر کوتاه” دقیقاً همان مفهوم “نیم تنه کوتاه” نیست. طول تنه ما از شانه های ما تا فاق است.

لباس پوشیدن خانم های کمر کوتاه!
بلوزها باید در قسمت بلندتر باشند. هدف هنگام پوشیدن یک تنه کوتاه تعادل دادن طول است تا بلندتر از آنچه که هست به نظر برسد.
نکته مهم در لباس پوشیدن خانم های کمر کوتاه

گردن بند بلند استفاده کنید تا تنه شما متعادلتر به نظر برسد. کتهای بلند بپوشید می توانند از لحاظ بصری قسمت بالاتنه شما را گسترش داده و نسبت شما را متعادل نشان دهند. هر نوع لباس یک پارچه مانند لباس، لباس بلند یا لباس راحتی می تواند کمر کوتاه شما را کمتر به چشم بیاورد. اگر از بالا و پایین جداگانه استفاده می کنید، مهم است که از کنتراست زیاد در رنگ ها خودداری کنید زیرا باعث جلب توجه کمر کوتاه شما می شود. باید از کمربندهای گشاد دور باشید، که برای شما مناسب نیست زیرا کمر شما را از نظر بصری بیشتر کوتاه می کند.

شلوار نیمه بلند بپوشید

شلوارهای بلند به طور کلی در خانم های کمر کوتاه به خصوص در افرادی که کوتاه قد هستند نیز خوب عمل می کند. وقتی کمر شلوار به قسمت ران شما نزدیک می شود، به طور خودکار ظاهر تنه را بلند می کند.

اینکه خانم هایی که کمر کوتاه دارند باید شلوار بلند بپوشند، به بلند یا کوتاه بودن شما بستگی دارد. اگر کمر کوتاه و کوتاه قد داشته باشید، احتمالاً شلوار بلند راحت نخواهید دید، زیرا آنها به راحتی بیش از حد بر روی بدن شما سوار می شوند. آنها همچنین در این حالت مناسب نیستند، زیرا باعث می شوند کمر و تنه شما حتی کوتاهتر به نظر برسد.

برای کسانی که کمر کوتاه اما بلند هستند (من یکی از آنها هستم)، به احتمال زیاد راحت ترین شلوارهای بلند را پیدا می کنید زیرا آنها بیشتر از بلند پوشیدن با بلند شدن مناسب هستند. شلوارهای بلند نیز می توانند به طور موثری دور کمر شما را بلند کرده و باعث شوند پاهایتان بلندتر به نظر برسد.

شلوار کم ارتفاع برای اکثر خانم های کمر کوتاه مناسب و راحت نیست. وقتی با شلوار کم ارتفاع می نشینید، به نظر می رسد شکم شما روی آن افتاده است، چیزی که همه ما می خواهیم از آن جلوگیری کنیم.

از کت های کوتاه دور باشید

کوتاه + کوتاه = کوتاه. متأسفانه کت های کوتاه فقط توجه بیشتری را به کمر کوتاه خواهد داشت. از هرگونه کاپشن هایی که دقیقاً دور کمر یا کوتاه است باید خودداری کنید. هرچه کت بلندتر باشد، کمرتان را بیشتر می کند.

از کت های کوتاه دور باشید
از کت های کوتاه دور باشید
لباس پوشیدن خانم های کمر کوتاه!
بلوزهای بلندتر از کمر را انتخاب کنید

شبیه کت، بلوزها باید در قسمت بلندتر باشند. هدف هنگام پوشیدن یک تنه کوتاه تعادل دادن طول است تا بلندتر از آنچه که هست به نظر برسد. هنگام انتخاب بلوز همیشه اطمینان حاصل کنید که در زیر (حداقل) دور کمر طبیعی شما قرار دارند.

لباس های یک تکه بپوشید

لباس های یک تکه دارای اثر طولانی هستند زیرا باعث ایجاد یک خط مستقیم بر روی بدن می شوند. علاوه بر این، دشوار است که بگویید کمر از کجا شروع می شود و در یک پارچه متوقف می شود، حتی باعث می شود ایده آل تر باشد.

لباس تک رنگ لزوما به معنای پوشیدن یک رنگ از سر تا پا نیست. می توانید از سایه های مختلف رنگی استفاده کنید به شرطی که از یک رنگ باشد. به عنوان مثال، بژ و شتری.

لباس های یک تکه بپوشید
لباس های یک تکه بپوشید

این یک هک سبک ظریف برای کشیدن فرم بدن شما است. از آنجا که یک طرح رنگی در قسمت پایین بدن دارید، جایی که تنه شما واقعاً روی بدن قرار دارد پنهان می شود و در عوض بلندتر به نظر می رسد.

لباس پوشیدن خانم های کمر کوتاه!


از تضاد بالا و پایین رنگ خودداری کنید

هنگامی که بالا و پایین شما از کنتراست بالایی برخوردار است، مانند سیاه و سفید، قرمز و سرمه ای، بیش از هر چیز دیگری توجه شما را به کمر جلب می کند. اگر کمر کوتاهی دارید، احتمالاً نمی خواهید چشم متوجه کمر شما شود و به همین دلیل است که باید از ترکیب رنگ های کنتراست بالا خودداری کنید.

 از تضاد بالا و پایین رنگ خودداری کنید
از تضاد بالا و پایین رنگ خودداری کنید
از کمربندهای رنگی متضاد خودداری کنید

در هر زمان توجه زیادی را به کمر خود جلب می کنید و در معرض تمرکز قرار گرفتن طول کوتاه قرار دارید. استفاده از کمربند به رنگ متضاد با لباس دیگر دقیقاً همین کار را می کند، به همین دلیل باید از آن اجتناب شود.
کمربندهای رنگی با تاپ خود را وقتی کمربند همرنگ تاپ شما باشد، باعث می شود که کمرتان خیلی کمتر به چشم بیاید. چشم کمربند را به عنوان بخشی از تنه شما حساب خواهد کرد، که به نوبه خود بلندتر به نظر می رسد کمر شما.

از کمربندهای رنگی متضاد خودداری کنید
از کمربندهای رنگی متضاد خودداری کنید

آنلاین شاپ مانتو عید در آرتیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *