استایلینگ

سبک های مختلف روسری!

سبک های مختلف روسری!

آنلاین شاپ مانتو عید در آرتیو

سبک های مختلف روسری!

شکی نیست که روسری لوازم جانبی است که همه در کمد خود دارند. روسری ما را در زمستان گرم نگه می دارد، در فصل بهار الگویی به لباس هایمان اضافه می کند و در پاییز ظاهر شیک ما را حفظ می کند. راه های مختلفی برای پوشیدن روسری وجود دارد به همین دلیل آنها یکی از لوازم جانبی مورد علاقه من هستند!

ما بی نهایت سبک و گزینه روسری داریم. شما می توانید در تمام طول سال و با انواع لباس های مختلف روسری بپوشید. از یک لباس پاییزی معمولی گرفته تا یک ظاهر حرفه ای برای کار، روسری از فصل ها و لباس ها فراتر می رود.

از آنجا که ما همیشه به دنبال راه های مختلف برای پوشیدن روسری و ایده های بستن روسری هستیم، من راهنمای نهایی نحوه بستن روسری و روش های پوشیدن روسری را در طول سال ارائه داده ام. این راهنما دارای، لیستی از سبک های مختلف روسری، روش های مختلف بستن روسری و نکات اخیر خرید روسری است!

این راهنمای روسری نه تنها روسری بستن پاییزی را برای شما فراهم می کند بلکه شامل ایده های روسری برای بهار و تابستان نیز می باشد.

این راهنمای روسری را به عنوان الهام برای استفاده از روسری در لباس های خود در طول سال استفاده کنید، نه فقط زمانی که برگ ها شروع به رنگ آمیزی می کنند.

سبک های مختلف روسری!

روسری ها به اشکال، اندازه ها مختلفی ارائه می شوند. آنها می توانند تزئینات و حاشیه داشته باشند و بسته به اندازه و سبک شما، روش های مختلفی برای پوشیدن هر نوع روسری وجود دارد. از آنجا که سبک های مختلف روسری وجود دارد، پوشیدن آنها در موارد مختلف از همیشه آسان تر است.

سبک های خاص روسری درفصول مختلف و مناسبت ها، به عنوان مثال، روسری پشمی چهارخانه بهتر است در پاییز، روسری ابریشمی در تابستان و روسری نخی سبک در بهار استفاده شود.

اجازه دهید از رایج ترین سبک های روسری استفاده کنیم.

روسری بی نهایت

روسری حلقه ای نسبتاً جدید است و در چند سال گذشته به دلیل سهولت استفاده، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. آنها همانهایی هستند که من آنها را روسری “بردار و برو” می نامم.

آنها را می اندازی، یک بار حلقه می کنی و می روی. پزی آسان اینها در بعضی از گلهای سبک تابستانی، راه راه برای تابستان و مخلوط های سنگین تر از پنبه، ابریشم و پشم برای زمستان در انواع شطرنجی ها، چاپها و جامدات وجود دارد.

روسری بی نهایت
آنها را می اندازی، یک بار حلقه می کنی و می روی.

روسری پتو

روسری پتو یک روسری بسیار بزرگ است، معمولاً مربع شکل. همانطور که از نامش پیداست، آنها بسیار بزرگ هستند و حتی ممکن است به نظر برسد که شما پتو پوشیده اید. اما آنقدر بزرگ نپوشید، فقط کمی بزرگ فکر کنید. بسیاری از افراد متوجه می شوند که روسری پتو در پاییز پوشیده اند، زیرا آنها مد روز شده اند و البته محبوب ترین چاپ نیز شطرنجی است.

فکر نکنید که فقط باید به چهارخانه چسبیده باشید، با این روسری بزرگ سرگرم شوید و به دنبال چاپ هایی مانند چهارخانه، تارتان یا پلنگی باشید. آنها در رنگهای متنوعی وجود دارند اما غالباً تن آنها بی صدا است تا لباس را تحت فشار قرار ندهد.

روسری پتو
سبک های مختلف روسری!

سبک های مختلف روسری!

روسری بلند

روسری بلند یا روسری مستطیلی که به آن روسری مستطیلی نیز می گویند، احتمالاً محبوب ترین روسری است که این روزها می توان از آن استفاده کرد. این روسری های بلند را می توان به روش های گشاد، حلقه دار یا گره پوشید. روش های زیادی برای پوشیدن روسری از این دست در بهار، تابستان، پاییز یا زمستان وجود دارد. مواد از پنبه سبک تا ابریشم تا پشم و انواع مختلف مواد مخلوط شده اند. شما می توانید آنها را در طرح جامد، گلها، چاپها، راه راه ها، چهارخانه ها و هر چیزی که فکرش را بکنید پیدا کنید.

روسری بلند
روسری مستطیلی

سبک های مختلف روسری!

روسری شال

شال و روسری برخی از آنها دور هم جمع شده اند و اصطلاحات تا حدودی قابل تعویض بوده اند زیرا در حال حاضر سبک های مختلف روسری موجود است. یک شال معمولاً روی شانه ها، بازوها قرار می گیرد و می تواند کل قسمت بالاتنه شما را پیچ و تاب کند. متداول ترین شکل مستطیل یا مربع است و باید به اندازه ای بزرگ باشد که بتواند نیمه بالایی بدن شما را بپوشاند.

اگر اندازه آن کوچکتر باشد، احتمالاً فقط یک روسری است. اینها همچنین می توانند در رنگها و پارچه های متنوعی عرضه شوند. روسری های شال برای تابستان از پارچه های سبک و برای پاییز و زمستان از پارچه های گرم ضخیم تر برخوردار هستند.

روسری شال
یک شال معمولاً روی شانه ها، بازوها قرار می گیرد و می تواند کل قسمت بالاتنه شما را پیچ و تاب کند.

سبک های مختلف روسری!

روسری مربع شکل

روسری های مربعی شکل امروزه کمتر دیده می شوند. روسری های مربع کوچکتر را دستمال می گویند. اینها همیشه مرا به یاد مهمانداران هواپیما می اندازد، با رنگ های تند که به دور گردنشان بسته شده اند، پوشیده شده تا مقداری رنگ یا الگو را به لباس یکرنگ آنها تغییر دهد.

باندانا هم نیز وجود دارد، نوعی غیررسمی شال مربع کوچک که برای اهداف عملی در هنگام فعالیت بدنی مانند پیاده روی استفاده می شود. هر دوی اینها می توانند به عنوان روسری نیز عمل کنند. مربع های بزرگتر، مانند هرمس کلاسیک، می توانند در سبک های مختلف گره خورده و پوشیده شوند. مواد از پنبه سبک تا ابریشم تا پشم و انواع مختلف مواد مخلوط شده اند. می توانید آنها را در جامدات، گلها، چاپها، راه راه ها و چهارخانه ها پیدا کنید.

روسری مربع شکل
هرمس

سبک های مختلف روسری!

روسری پشمینا

روسری های معتبر پشمینا از پشم بز کشمیرساخته شده اند. این بزها که در هیمالیا یافت می شوند، پشم ظریفی را فراهم می کنند که در روسری های زیبا و نرم بافته می شود که بسیار گران است اما می تواند شما را بسیار گرم نگه دارد.

در اصل، روسری های پشمینا روسری های مستطیلی بزرگی بودند که می توانستند سر، گردن و شانه ها را برای، گرما و یا در برابر عناصر در بر بگیرند. امروزه می توانید آنها را در مربع های متوسط ​​یا بزرگ یا مستطیل های طولانی پیدا کنید. بسیاری از آنها دارای عنصر حاشیه ای هستند.

هدف من از نام بردن این نوع روسری برای دانستن شما و اطلاعات عمومی بود در غیر این صورت از روسری تا لباس، هرچیزی که برای ساخت آن از حیوانات استفاده شده باشد یا به محیط زیست آسیبی زده شده باشد در کمد لباس من جایی ندارد.

روسری
روسری های مستطیلی بزرگی که می توانند، گردن و شانه ها را برای، گرما و یا در برابر عناصر در بر بگیرند.

آنلاین شاپ مانتو عید در آرتیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *