استایلینگ

راه های پوشیدن روسری!

چگونگی پوشیدن روسری در بهار
راه های پوشیدن روسری!

اکنون وقت آن است که به راههای پوشیدن روسری بپردازیم. در حالی که امکانات بی پایان وجود دارد، من روش مختلف برای پوشیدن روسری، و همچنین برخی پیشنهادات برای لباس های روسری را شرح داده ام.

  • روسری با کمربند بپوشید

اگر به دنبال جلب توجه روسری هستید، آن را دور گردن خود نپیچید. در عوض، یک لباس خنثی یا تک رنگ بپوشید، و اجازه دهید روسری ستاره نمایش باشد. این روش پوشیدن روسری به روشی غیر معمولی است. اجازه دهید روسری جلوی لباس شما بیفتد و آن را با کمربند لاغر جفت کنید. این روش برای پوشیدن روسری فقط با یک روسری بزرگتر، به طور معمول مستطیل یا مربع انجام می شود. شما می خواهید که روسری وسط ران دقیقاً بالای زانوی شما باشد و به اندازه ای بزرگ باشد که بتواند بیانیه دهد.

آنلاین شاپ لباس زنانه در آرتیو

روسری با کمربند بپوشید
شما می خواهید که روسری وسط ران دقیقاً بالای زانوی شما باشد و به اندازه ای بزرگ باشد که بتواند بیانیه دهد.
  • روسری را با ژاکت بپوشید

ژاکت چرمی مورد علاقه خود را با روسری از همان خانواده رنگی ست کنید تا حال و هوای خنک را حفظ کند. این لباس روسری نه تنها شیک است بلکه در آن روزهای سرد شما را گرم نگه می دارد.

راه های پوشیدن روسری!

روسری را با ژاکت بپوشید
روسری را با ژاکت بپوشید

آنلاین شاپ مانتو عید در آرتیو

  • یک لباس روسری سفید بپوشید

در زمانی که همه از رنگ های فصلی پاییزی استفاده می کنند، با پوشیدن سیاه و سفید خود را متمایز کنید. با یک جفت شلوار جین و بوت سیاه و چکمه و یک پیراهن سفید مردانه دکمه دار و روسری سفید، می توانید به همان نوع نگاه برسید. (متمایز)

یک لباس روسری سفید بپوشید
یک لباس روسری سفید بپوشید
  • روسری را با کت بپوشید

آیا تا به حال لباس تهیه کرده اید و فکر می کنید چیزی از دست رفته است؟ خوب، سعی کنید روسری اضافه کنید! شطرنجی چاپ مناسب برای شال است، رنگ های متنوعی وجود دارد و به راحتی می توان آنها را با چندین لباس جفت کرد. شلوار جین تیره را با چکمه، کت خردل و روسری چهارخانه خاکستری بی نهایت، ست کنید. مطمئن شوید که رنگ خاکستری با لباس دیگری مطابقت دارد، بنابراین دستبندهای خاکستری روی ژاکت لمس هماهنگی هستند. یک روسری جرسی بپوشید.

اگر ظاهر ظریف ظاهر شما است، به دنبال یک روسری کوچکتر به رنگ تیره بروید که در کل لباس ترکیب شود. جرسی پارچه ای گره خورده است که نرم است. پوشیدن آن راحت است و با کراوات و گره به راحتی قابل دستکاری است. از آنجا که می توانید آنها را در انواع جامدات، الگوها، چاپها و شطرنجی ها پیدا کنید، استفاده از آنها برای تکمیل یک لباس راحت است. شما می خواهید از روسری جامد تیره استفاده کنید، لباس را با یک روسری infinity inferior jersey تکمیل کنید (توجه: همچنین می توانید از روسری مستطیلی استفاده کنید و از پشت گره بزنید.)

راه های پوشیدن روسری!

روسری را با کت بپوشید
روسری را با کت بپوشید
  • چگونگی پوشیدن روسری نقش و نگار

برای گرم نگه داشتن شما می توانید روسری را برای هدف اصلی خود بپوشید. در واقع، من اکیداً توصیه می کنم آنها را هر روز سرد بپوشید! روسری چهارخانه خاکستری مورد سبک تری در لباس است. این را در کنار هم قرار دادن لباس خود بخاطر داشته باشید، اگر از جامداد استفاده می کنید، مقداری چاپ یا الگو یا حتی بافت اضافه کنید. اگر لباس شما از قبل دارای طرح یا نقش و نگار است، روسری خود را با یک رنگ ثابت، بدون بافت نگه دارید.

چگونگی پوشیدن روسری نقش و نگار
چگونگی پوشیدن روسری نقش و نگار
  • چگونگی پوشیدن روسری در بهار


همانطور که تاکنون مشاهده کردید، روش های زیادی برای پوشیدن روسری در ماه های سردتر وجود دارد با ایده های بیشتر! اما می خواهم بدانید که روسری لوازم جانبی در تمام طول سال است. حتی اگر در پاییز و زمستان محبوبیت بیشتری دارند، شما می توانید آنها را در لباس های تابستانی و بهاری خود بگنجانید.

با مواد سبک و پاستیل یا رنگهای روشن تابستانی همراه شوید. آنها برای خنک شدن صبح زود مناسب هستند و اگر بیش از حد گرم شود می توان در اواخر روزاز آن راحت شود.

چگونگی پوشیدن روسری در بهار
چگونگی پوشیدن روسری در بهار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *