رنگ شناسی

رنگ شناسی ( سیاه )

رنگ شناسی -سیاه

رنگ شناسی (سیاه)

( قدرتمند، مرموز، قَدَر ، کلاسیک و زیبا ) همواره روی ذهن آدمی تأثیرگذار است.

مشکی بیشتر مرتبط است با …

رنگ شناسی در مجله آرتیو

رنگ شناسی (سیاه)
رنگ شناسی (سیاه)

آنلاین شاپ لباس مردانه در آرتیو

مشکی بیشتر مرتبط است با رمز و راز جادویی شب. عصاره نفوذناپذیری، پس از تاریکی و قدرت رنگ سیاه در بسیاری از انواع محصولات سطح بالا و مد روز دیده می شود. مصرف کننده، رنگ سیاه را به عنوان قویترین، نمایشی ترین، چشم نواز ترین و گرانترین محصول می نگرد.

بنابراین در بسته بندی مواد غذایی جایی که مشتری پول بیشتری را برای این تصویر خوراکی می دهد، این مسائل قابل تعمیم است. در سال های اخیر نظرات در مورد مشکی نسبت به سایر رنگ ها بیشتر عوض شده است و نظرات منفی تبدیل به رویکردهای مثبت شده اند.

رنگ شناسی (سیاه)
رنگ شناسی (سیاه)

در بعضی از فرهنگ ها رنگ سیاه نماد عزاداری و سوگواری محسوب می شود. این رویکرد غم انگیز کم کم جای خودش را به نگاهی مدرن داد چون مردم امروزه این رنگ را با لیموزین سیاه رنگ، کت و شلوار مجلسی سیاه رنگ ، گرانیت براق، چرم های گران و بسیاری از اجناس گران قیمت می شناسند که به رنگ مشکی جاذبه ای بی بدیل می دهد. سیاهی زیادی ممکن است شوم و نحس و مرگبار جلوه کند.

خرید لباس درآرتیو

یک پیراهن سیاه به همراه یک کراوات و کت سیاه، آدم را کمی شبیه به اعضای مافیا می کند. یک محیط داخلی تمام سیاه، حس اتاق فال بینها را بدون هیچگونه آرامش رنگی نشان می دهد. پر واضح است که بسته بندی، نماد سازی و تبلیغات هیچگاه نباید کاملا سیاه باشد چون احتمال می رود که پیام غیرقانونی یا غیرموجه جلوه کند!

سیاهی زیادی ممکن است شوم و نحس و مرگبار جلوه کند
سیاهی زیادی ممکن است شوم و نحس و مرگبار جلوه کند.

خرید اینترنتی لباس زنانه در ارتیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *