رنگ شناسی

رنگ شناسی (سبز)

رنگ شناسی (سبز )

رنگ شناسی (سبز)

( تسکین دهنده، طبیعی، باطراوت، التیام بخش، تازه ) در میان تمام رنگ ها ، طیف رنگی سبز بیشترین گزینه های انتخابی را در اختیار شما می گذارد.

آبی، سبز نماینده بهترین خواص این دو رنگ مادر است. آبی و سبز همواره واکنش های خوشایندی را به دنبال دارند. اگرچه آنها رنگهای خنک و تمیزی به نظر می آیند ، بخصوص زمانی که با سفید ترکیب می شوند ولی گرمایی خوشایند به عنوان یک عنصر پنهان در آبی، سبز در دماهای بالا در آب های مناطق استوایی وجود دارد . آبی، سبزها بخصوص برای بسته بندی با رنگ های واقعی محصولات آرایشی، بهداشتی مناسبند چون تأثیری آرام بخش دارند و با هر پوسته رنگی خود را تطبیق می دهد.

رنگ شناسی (سبز )
رنگ شناسی (سبز )

آرتیو

تحقیقات انجمن لغت نشان داده است که بیشتر مردم تم های سبز را باطبیعت پیوند می زنند. استفاده از طبیعت به عنوان منبع الهام و فکر، هزاران شاخ و برگ سبز را در هر ذهن رنگی ایجاد می کند، که تشکیل پس زمینه ای با گل ها و گیاهان می دهد. این سبز هیچ تضاد و تباینی با قرمز گل های رز زرد، گل آفتابگردان، ارغوانی، گل زعفران ( Purple Crocuses )، گل استکانی آبی رنگ ( bluebells ) یا گل همیشه بهار ( Marigolds نارنجی و زرد ) ندارند. در تمام طراحی ها و در تمام ترکیبات رنگی ، سبز می تواند بیشتر از همه به عنوان رنگ خنثی مورد استفاده قرار گیرد.

به علت ارتباط این رنگ با طبیعت و شاخ و برگ درختان، بیشتر مصرف کنندگان به سبز نعنایی به عنوان سمبل تازگی و نشاط نگاه کنند. سبزهای روشن نماد چمن هستند، اولین جوانه های بهاری و رویش دوباره سبزهای زمردین بسیار چشم نوازند و سبز پررنگ به عنوان نماد کاج های بلند و مستحکم و در ارتباط با رایحه های نشاط بخش و سکوت جنگل هستند.

رنگ شناسی (سبز )
رنگ شناسی (سبز )

سبزهای تیره همچنین نشانگر پول و پرستیژ نیز هستند. مردم در حضور این رنگ احساس امنیت و ایمنی بیشتری می کنند. همانطور که آبی با حس اعتماد و اطمینان آمیخته است، سبز نیز همین حالت را دارد. واضح است که سبز های تیره تر ( همان رنگ ، پول ) رنگ های عالی برای تبلیغات بانکی و مؤسسات قرض الحسنه یا دیگر تجارت ها هستند چون جایی است که القای حس امنیت و پرستیژ یک فاکتور مهم محسوب می شود.

خرید اینترنتی مدل های جدید مانتو


سبز هایی که به زردی می زنند ، بهترین موثیف های مربوط به گل ها و باغبانی هستند. چون به میزان زیادی در بطن همین موضوعات وجود دارند. به هر حال ،تون سبز، زرد روشن، بیشتر با مفاهیم تهوع و بیماری مرتبط است. به همین دلیل برای محصولات سلامتی محوطه های غذا خوری داخل قایق ها یا هواپیماها یا در بسته بندی ها و یا محصولاتی که به این محیط ها مربوط می شوند، توصییه نمی شود.

رنگ شناسی (سبز )
رنگ شناسی (سبز )

خرید اینترنتی در آرتیو

بچه ها و نوجوانان بیشتر سبز، زرد جیغ را دوست دارند چون بزرگترها از آن متنفرند! سبز زرد نظامی به ویژه رنگی تجاری در دنیای مد است. دنیای مد در آینده نیز از آن استفاده خواهد کرد. این رنگ رنگی قابل توجه است و فقط یک موتیف از آن چشم را خیره می کند. زمانی که در پس زمینه استفاده می شود رنگی شگفت انگیز است و هیچ چیز مانند تصویر یک هات داگ زرد و سبز، یک موی زرد و سبز یا یک لب سبز، زرد نمی تواند چشم ها را به خود خیره کند زیتونی رنگی است که تا مادامی که با یک رنگ جالب و باکلاس ترکیب نشود خود را نشان نمی دهد.

رنگ شناسی (سبز )
رنگ شناسی (سبز )

بعد از ترکیب، به نظر یک خریدار سطح بالا خوشایند می آید. فقط آن را زیتونی یا آووکادو خطاب نکنید چون مشتری درباره این کلمات مقاومت می کند چون آنها را به یاد دریایی از فرش ها به رنگ آووکادو در دهه ۶۰ ۷۰ می اندازد. به آن نامی زیباتر و رمانتیک تر بدهید. چیزی مثل سبز خزه ای !

رنگ شناسی (سبز )
رنگ شناسی (سبز )

بهترین رنگ سبزی که می تواند نزدیک یا اطراف محصولات غذایی استفاده شود نوعی سبز سبزیجاتی مانند اسفناجی، کاهویی، کلم بروکلی است. ما به این مایه سبزها در غذا ها عادت داریم پس برای ما ناراحت کننده نیستند ( البته تا زمانی که از کلم بروکلی متنفر نباشیم ! ) . تون رنگی این سبزیجات ممکن است برای خدمات غذایی، غذاخوری ها و یا بسته بندی غذاهایی که به غذای سلامت معروف هستند، مناسب باشد. رنگ سبز کف دریا هم برای مصرف کنندگان شناخته شده ست چون رنگ هایی غیر هجومی هستند و تأثیری آرام کننده و تسلی بخش دارند.

رنگ شناسی (سبز )
رنگ شناسی (سبز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *