پارچه شناسی

رنگ شناسی (زرد)

رنگ شناسی (زرد)

رنگ شناسی (زرد)

(درخشان، روشنگر، گرمابخش، خورشیدگون، بشاش ) در همه جوامع زرد مساوی است با شکوه، جلال و گرمای خورشید.

زرد همواره طلوع خورشید را مجسم می سازد و نماد روشنایی و گرماست. رنگی که به دلیل حس تخیل و روشنگری و به واسطه خودش با نور نیرومند خورشید شناخته می شود. در روشن ترین نوع خود، مصرف کنندگان زرد را به عنوان رنگی بشاش، جاافتاده و دلپذیر می دانند.

پلتفرم فروشگاه لباس ایرانی

(درخشان، روشنگر، گرمابخش، خورشیدگون، بشاش )
رنگ شناسی (زرد)

زرد داودی روشن مساوی با سرزندگی است گرچه در مقایسه با زرد های کمرنگ تر بیشتر به عنوان رنگی انرژیک و جاذب نگاه است.

زرد مهمترین رنگ برای استفاده در مراکز خرید یا برای مراکز نمایش است زیرا که چشم به میزان زیادی زرد انعکاسی را قبل از توجه به سایر رنگها می بیند. علیرغم باقی رنگمایه ها که با غلیظ شدن، تیره تر می شوند، زرد هرچه غلیظ تر شود، روشن تر! می شود.

رنگ شناسی (زرد)
رنگ شناسی (زرد)

زردهایی که بتوانند بیانگر خوشمزگی خوردنی ها مانند خامه موز، یا کاسترد ( نوعی کرم کارامل ) باشند، می توانند نمونه خوبی در غذاخوری ها، محصولات غذایی، اتاق های غذاخوری با طرح های بالای میز غذاخوری باشند، همچنین زرد لیمویی رنگ شادی است که بیانگر شیرینی با طعم مرکبات است ولی زرد خامه ای نسبت به آن فریبنده تر است.

رای مصرف کنندگان آمریکایی، جالب توجه ترین زرد، زردهای خامه ای، یا هر زرد گرم یا زرد خورشیدی است. در حالی که زرد متمایل به سبز محبوب نیست.

ببهر حال تمام رنگمایه های زرد بخصوص با پایه سبز در فرهنگ آسیایی ها قابل قبول هستند. هرچه رنگ زرد به رنگ سبز نزدیک می شود، بیشتر بیانگر ترش مزگی (غوره ) و طعم های اسیدی است.

رنگ شناسی (زرد)
رنگ شناسی (زرد)

از تمام ترکیبات رنگی در طبیعت، زرد و سیاه غیرقابل انکارترین رنگ ها هستند. به دلیل ارتباط کهن این رنگ باحیوانات شکارچی خطرناک، و رنگ حشرات نیش دار و سایر جانوران مرموز یا ترسناک، از قول این رنگ می توان گفت که: ” بهتر است بیشتر حواستان به من باشد “. به همین دلیل ترکیبی عالی برای نمادها یا بسته بندی محصولاتی که می خواهند در قفسه فروشگاهها خودنمایی کنند.

خرید اینترنتی لباس عید در آرتیو

البته پیام آن صادقانه تر است و درست مانند صدای ( POW ) به معنی انفجار یا ضربه در كلمه ( Powerful ) به معنای قدرتمند است.

سمبل مناسبی جهت یک قدرت صنعتی برای محصولات سنگین با دوام مورد اشاره در بالا است. ترکیبی از قدرت رنگ سیاه و سرزندگی زرد، نهایتا با مصرف کننده مهربان هستند و ترکیبی ایده آل محسوب می شود.

رنگ شناسی (زرد)
رنگ شناسی (زرد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *