رنگ شناسی

رنگ شناسی (قهوه ای)

رنگ شناسی (قهوه ای)

رنگ شناسی (قهوه ای)

( روستایی، حامی و محافظ، غنی، سالم و بی خطر، بادوام ) رنگی است کاملا تداعی کننده رنگ زمین با خانه و اجاق آن، جوهره اصلی پایداری.

( روستایی، حامی و محافظ، غنی، سالم و بی خطر، بادوام )
رنگ شناسی (قهوه ای)

قهوه ای به لحاظ تاریخی و به دلیل ماندگاری واقعی اش در دوره های پیش هوشیاری ( بشر ) دوباره زنده شده و قدرت گرفته است.

باید به قهوه ای بیش از هر رنگ دیگری به دلیل موارد استفاده اش و محتوایش فکر کرد.

تونالیته های متفاوت اجری، قهوه ای و برنزه ( قهوه ای مایل به زرد )، خاکی ( گلی ) و سفالی به عنوان ریشه دار ترین، هوشیارترین و استوارترین سایه رنگ ها هستند.

چون آنها به شکلی اجتناب ناپذیری با زمین در ارتباط هستند. رنگ زمین معمولا بیانگر واکنش مثبت است. بعضی از مصرف کنندگان رنگ قهوه ای را مرتبط با چرکی و کثیفی می دانند و به آن به عنوان رنگی که در صنعت مد جنجال برانگیز است نگاه نمی کنند.

رنگ شناسی (قهوه ای)
رنگ شناسی (قهوه ای)
رنگ شناسی (قهوه ای)
رنگ شناسی (قهوه ای)

آرتیو

اخیرا رنگ قهوهای بیش از گذشته توجه و احترام همگان را به خود جلب کرده است، که بخش اعظم ان ناشی از ویژگی های قهوه خوشنامی چون قهوه خوش دم ( Espresso ) و یا رنگ پتینه ای براق روی چرم قهوه ای، در هر دودنیا ی مد و طراحی داخلی، است.

در صنعت لوازم خانگی، رنگی قهوه ای به دلیل ارتباطش با قدمت زمین ، از مقبولیت بیشتری برخورداراست. مردم در یک طراحی داخلی قهوه ای رنگ، احساس امنیت بیشتری می کنند و این بواسطه، یک واکنش حک شده در ذهن آدمی است که به سال های غارنشینی برمی گردد.

محیطی که در آن امنیت مطلق از دست شکارچیان وجود داشت. در یک زمان تصور می شد که قهوه ای با زمینه زرد، رنگ بی کلاسی است و فقط برای موارد بی اهمیت و کالاهای سودجویانه باید استفاده شود.

فروشگاه انلاین پوشاک

حالا دیگر این تفکر درست نیست، چون رنگ های روستایی سفالین به شکل موفقیت آمیزی در مقابل دیدگان بسیاری از افراد سطح بالا مورد استفاده و ترکیب قرار می گیرد.

از منظر زمینی و خانگی قهوه ای سال هاست نقش اساسی را در زمینه صنایع غذایی ایفا می کند. پاسخ بلافاصله به یک نان قهوه ای، جو قهوه ای و غلات( در ذهن) این است که آنها سالم و بی خطر و جزئی اساسی در زندگی انسان ها هستند. جالب اینجاست که قهوه ای هم نماینده کاملا متفاوت و متضاد خوشمزه ترین و وسوسه کننده ترین خوراکی دلپذیر یعنی ” شکلات “است.

خواه سالم و خام باشد یا خوشمزه و مضر، ولی قهوه ای نماینده طعم های خوشمزه است و برای محصولاتی که مرتبط با مواد غذایی با محیط هایی که غذا در آنجا سرو می شود ، بسیار مناسب است.

جالب اینجاست که قهوه ای هم نماینده کاملا متفاوت و متضاد خوشمزه ترین و وسوسه کننده ترین خوراکی دلپذیر یعنی " شکلات "است.
جالب اینجاست که قهوه ای هم نماینده کاملا متفاوت و متضاد خوشمزه ترین و وسوسه کننده ترین خوراکی دلپذیر یعنی ” شکلات “است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *