استایلینگ

راه های بستن روسری!

راه های بستن روسری!
راه های بستن روسری!

گرچه به نظر می رسد واقعاً چندان دشوار نیست، فقط روسری را بیندازید و بروید، اما در بعضی موارد، کمی بیشتر نیز وجود دارد. نحوه پوشیدن روسری پتو یا روسری مربع یا روسری ابریشمی همه متفاوت است و مواردی که می پوشید نیز متفاوت است.

در بخش زیر، نحوه پوشیدن روسری های مختلف از پتو تا روسری های مربع ابریشمی کوچک را شرح خواهیم داد.

سبک های مختلف روسری!
سبک های مختلف روسری!

چگونه از روسری پتو استفاده کنیم

در کنار روسری های مستطیلی، روسری پتویی یکی از مورد علاقه های من است. اگر اولین بار است که روسری پتویی می خرید، خوب فکر می کنید که چگونه می توانم روسری پتو بپوشم. خیلی بزرگ است! درست است، آنها بسیار بزرگ هستند و اگر مدل آنها به درستی نباشد، می توانند لباس را پنهان کنند.

به احتمال زیاد شما روسری پتو را در پاییز خواهید پوشید زیرا آنها از پارچه های گرم ساخته شده اند.

در این لباس های زیبا پاییزی، به چند روش مختلف روسری پتو به سرکنید. در لباس اول، روسری پتو را دور گردن بپیچید تا یک نقطه از روسری جلوی آن را بگیرد. برای پوشیدن یک روسری پتو، باید آن را از وسط تا کنید تا یک مثلث ایجاد کنید، دو سر روسری را بگیرید و آن را دور گردن خود بپیچید، بنابراین نقطه مثلث در امتداد قسمت جلوی سینه شما به سمت پایین قرار دارد.

راه های بستن روسری!
راه های بستن روسری!

روش دیگر پوشیدن روسری پتو مانند روسری است. از آنجایی که اندازه روسری پتو بسیار بزرگ است، می توان آنها را کاملا راحت به دور شانه های شما پهن کرد. پوشیدن این گزینه بسیار راحت تر است و شما فقط روسری پتو را از وسط تا کرده و روی شانه های خود می بندید. در صورت تمایل می توانید انتهای آن را در قسمت جلوی آن گره بزنید، اجازه دهید آنها آویزان شوند یا آنها را نگه دارید تا گرم شوید.

همانطور که می بینید، شما می توانید خیلی راحت همان روسری پتو را با انواع لباس های مختلف از شلوار جین و پیراهن تا لباس بپوشید.

چگونه از روسری پتو استفاده کنیم
چگونه از روسری پتو استفاده کنیم

راه های بستن روسری!

چگونه از روسری بی نهایت استفاده کنیم

روسری بی نهایت یکی از ساده ترین پوشیدن ها است زیرا یک حلقه است. روسری بی نهایت یا یک حلقه بسیار بزرگ است که می توانید آن را دو بار به دور گردن بپیچید یا می تواند یک حلقه کوچکتر باشد که به صورت یک بسته بندی دور گردن شماست. آنها می توانند برای زمستان بسیار ضخیم و گرم باشند.

در زمستان می توانید یک روسری ضخیم با شلوار چسبان، ژاکت کش باف پشمی بلند و چکمه های برفی خزدار بپوشید. آنها وقتی هوا سرد می شود یا حتی در هنگام بارش برف، شما را گرم می کنند.

راه های بستن روسری!
راه های بستن روسری!

راه های بستن روسری!

چگونه می توان روسری ابریشمی پوشید

من عاشق پوشیدن روسری های ابریشمی با لباس کار هستم. آنها یک روش عالی برای افزودن رنگ و الگو به لباسهای رنگ جامد هستند.

از روسری ابریشم به عنوان روسری گردن استفاده کنید. آن را بغلتانید و دو بار آن را دور گردن بپیچید و آن را گره بزنید تا انتهای روسری به سمت جلوی لباس پایین بیاید. به طور کلی روسری ابریشمی با لباس بسیار خوب کار می کند زیرا باعث ایجاد کمی علاقه به ظاهری ساده می شود. امیدوارم این موضوع به شما نشان دهد که چگونه می توانید روسری را با لباس بپوشید و هنوز لباس را درجه یک نگه دارید.

دو روش دیگر برای پوشیدن این روسری ابریشمی وجود دارد. یک سبک بسیار ساده است، روسری ابریشمی مربع را از وسط تا کنید، آن را بغلتانید و یک گره از جلو ببندید. این مورد باعث علاقه به نیمه بالایی لباس می شود و خطوط را صاف نگه می دارد.

راه های پوشیدن روسری ابریشمی به همان روشی است که روسری پتو را در بالا خواندید. این قسمت کل قسمت جلوی سینه شما را پوشانده و صورت شما را با رنگ قاب می کند. همه رنگ ها مکمل یکدیگر هستند و ژاکت V-Neck روشن برای لباس های بهاری مناسب است.

چگونه می توان روسری ابریشمی پوشید
چگونه می توان روسری ابریشمی پوشید

نحوه پوشیدن روسری تابستانی

در تابستان روسری های شما روشن، طرح دار، سبک و سرگرم کننده است! آنها بهترین استفاده را برای رنگ آمیزی و علاقه به لباس تابستانی شما دارند. روسری های تابستانی می توانند بلند، مربع یا مستطیل باشند. از آنجا که آنها از پارچه سبک تری ساخته شده اند، می توانید صبح تا شب بپوشید و گرم نشوید.

من عاشق این هستم که اگرچه روسری کاملاً خاموش است اما همچنان در برابر لباس ظاهر می شود زیرا در برابر یک پیراهن سفید روشن است.

نحوه پوشیدن روسری تابستانی
چگونه می توان روسری ابریشمی پوش

آنلاین شاپ مانتو عید در آرتیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *