کسب و کار

تکنیک نقاشی روی پارچه!

نقاشی -روی-پارچه

تکنیک نقاشی روی پارچه!

یادگیری هنر نقاشی پارچه می تواند توانایی شما را در شخصی سازی لباس، کاردستی و وسایل خانه گسترش دهد. می توانید آن را با استفاده از همه چیز، از نقاشی آزاد، تا شیب بندی، طرح کلی و چاپ امتحان کنید. طرح های معمول برای نقاشی روی پارچه، به ویژه اگر می خواهید جزئیات را به لباس خود اضافه کنید، شامل گل و تاج گل، مانند طرح های معمول در گلدوزی است.

نقاشی -روی-پارچه
یادگیری هنر نقاشی پارچه می تواند توانایی شما را در شخصی سازی لباس، کاردستی و وسایل خانه گسترش دهد.

طراحی هایی از این دست باعث ایجاد طرح کلی مناسب برای کسانی که می خواهند به طور انحصاری روی هنرهای زیبا کار کنند. علاوه بر این، طرح هایی مانند آنچه در یک کتاب رنگ آمیزی با خطوط تمیز پیدا می کنید، کاندیداهای خوبی برای نقاشی پارچه هستند.

نقاشی -روی-پارچه-
نقاشی پارچه

فراموش نکنید که پارچه خود را آماده کنید!

بیشتر رنگ های پارچه ای نیاز به تهیه پارچه قبل از نقاشی دارند. این یک مرحله حیاتی برای حفظ نقاشی است.

آماده سازی شما به رنگ پارچه ای که استفاده می کنید بستگی دارد. این به این معنی است که دستورالعمل های مربوط به آن مارک بهترین منبع برای آماده سازی های خاصی است که شما باید ایجاد کنید.

همیشه باید پارچه را از قبل بشویید!

قبل از شستشو به پاکسازی مواد شیمیایی و نشاسته ای که ممکن است از تولید و حمل و نقل در پارچه باقی بماند ، پاکسازی می شود.

هنگام پیش شستشو، اطمینان حاصل کنید که از نرم کننده های پارچه ای از هر نوع استفاده نکنید، زیرا این مواد مانع از جذب پارچه می شوند.

فروش اینترنتی مانتو عید در آرتیو

پس از شستن و خشک شدن پارچه، آن را اتو کنید!

تکنیک نقاشی روی پارچه!

چین و چروک نقاشی طرح های شما را دشوار می کند. علاوه بر این، با در اختیار قرار دادن فضای تمیز برای کار، منطقه را آماده کنید.

هنگام نقاشی، اطمینان حاصل کنید که بین لایه های مختلف پارچه سدی قرار دهید. اگر پارچه جلو و عقب دارد، مانند یک تی شرت، از مانع بین دو لایه استفاده کنید تا رنگ از بین نرود.

بعلاوه، به یاد داشته باشید که بعضی از رنگها و رنگها روی پارچه های مرطوب بهترین کار را می کنند، بنابراین شما باید روی سطوح مرطوب کار کنید.

تکنیک نقاشی روی پارچه!

شروع به نقاشی بدون برنامه نکنید!

ترسیم طرح قبل و حتی تمرین روی تکه های پارچه می تواند شما را از اشتباهات پرهزینه در هنگام ایجاد یک قطعه تمام شده نجات دهد.

درست مثل هر کار هنری، بهتر است که از قبل طرح و رویکرد خود را برنامه ریزی کنید.

علاوه بر این، می توانید از لایه های سبک رنگ برای طرح اولیه طرح خود روی پارچه استفاده کنید.

سپس رنگ و جزئیات را بر روی طرح خود به همان روشی که هنگام تصویرگری روی کاغذ یا بوم می خواهید قرار دهید.

از تکنیک های عمومی نقاشی استفاده کنید!

در پایان، نقاشی پارچه فقط بستر دیگری برای خلاقیت شماست. گرچه ممکن است کمی خشن یا جاذب تر از آنچه که عادت دارید باشد، اما بسیاری از تکنیک های معمول نقاشی شما برای زنده کردن یک طرح یا شکل است.

این بدان معناست که، به هر دلیلی، می توانید رنگ های خود را لایه لایه کنید، سایه اندازی و هایلایت خود را برای ایجاد عمق تمرین کنید و جزئیات دقیق تری اضافه کنید.

از تکنیک های عمومی نقاشی استفاده کنید!
نقاشی پارچه

وقتی رنگ در حال خشک شدن است، بی تاب نباشید!

قبل از تلاش برای جابجایی یا تنظیم پارچه رنگ شده، نیاز است که کاملاً خشک شود. اگر پارچه را در حالت خیس رنگ کرده اید، ممکن است مدتی طول بکشد.

بعلاوه، رنگهای مختلف پارچه ای نیازهای متفاوتی برای اتمام فرآیند رنگ آمیزی دارند. به عنوان مثال، برخی از رنگ های پارچه ای نیاز دارند که پس از اتمام کار، رنگ را گرم کنید.

بعد از خشک شدن کامل رنگ، ممکن است به انواع دیگر رنگ پارچه ای نیاز به شستشوی خنک باشد.

آنلاین شاپ لباس عید در آرتیو

از طراحی LINE ART و گلدوزی استفاده کنید!

طرح های معمول برای نقاشی روی پارچه، به ویژه اگر می خواهید جزئیات را به لباس خود اضافه کنید، شامل گل و تاج گل، مانند طرح های معمول در گلدوزی است.

طراحی هایی از این دست باعث ایجاد طرح کلی مناسب برای کسانی که می خواهند به طور انحصاری روی هنرهای زیبا کار کنند. علاوه بر این، طرح هایی مانند آنچه در یک کتاب رنگ آمیزی با خطوط تمیز پیدا می کنید، کاندیداهای خوبی برای نقاشی پارچه هستند

تمرین و آزمایش کنید!

تکنیک های زیادی برای نقاشی روی پارچه وجود دارد، از جمله اکریلیک با نقاشی آزاد، شابلون، مسدود کردن و مهر زدن، رنگ آمیزی مرطوب و نقاشی با اسپری.

اگر این یک وسیله جدید برای شما است، بهترین راه برای اینکه بفهمید چگونه با آثار هنری خود می توانید به اثری که می خواهید برسید، تمرین و آزمایش بر روی تکه های پارچه است.

این به شما کمک می کند تا درک کنید که چقدر می توانید رنگ خود را لایه لایه کنید، چه نوع کنترلی روی آن خواهید داشت و همچنین سایه ای که به ظاهر طرح های شما کمک می کند.

تمرین نه تنها ضروری است بلکه به شما این فرصت را می دهد تا رنگ های خود را آزمایش کنید. با توجه به اینکه فرمولهای مختلف رنگ پارچه واکنشهای متفاوتی نسبت به همان پارچه نشان می دهند، مرحله آزمایش بسیار مهم است.

در عین حال، حتی اگر به استفاده از یک رنگ پارچه خاص عادت کرده باشید، نوع پارچه نیز مهم است. پارچه های مختلف رنگ معمول شما را به روش های مختلف پذیرفته، جذب، رنگ ریزی یا واکنش نشان می دهند.

تمرین و آزمایش کنید
نقاشی پارچه

خرید اینترنتی لباس زنانه در آرتیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *