فشن

سال جدید ، سبک جدید!

سال جدید ، سبک جدید

سال جدید ، سبک جدید؟

بعد از 10 ماه جابجایی در فضای بسته ، پوشیدن کفش های پاشنه بلند و مهمانی روی یخ ، و خداحافظی شلوارهای تنگ ، احتمالاً برای همیشه ، بسیاری از ما در تلاش هستیم که سبک شخصی خود را زنده و زنده نگه داریم. حتی سردبیران Vogue، برخی از علاقه مندان به لباس وصل شده در جهان ، در اواخر سال 2020 کمی خسته بودند. اما ما تصمیم گرفته ایم سبک خود را تغییر دهیم.

ویرجینیا اسمیت ، مدیر مد ووگ ، گفت که او مصمم است که برای یک جفت جدید چکمه های زیبا Proenza Schouler ، Birkenstocks را رها کند.
نیکول فلپس ، مدیر جهانی Vogue Runway ، در حال خداحافظی از Athleisure است: “من به جای عرق یا شلوار استرچ به جین فکرمی کنم.”
الكساندرا گورویچ ، سردبیر بازار ، كه بیش از هر كس دیگری از وسایل سیاه و سفید شیك برخوردار است ، قول می دهد كه رنگ بیشتری به آن اضافه كند – “آیا رنگ خاکستری به حساب می آید؟” او با خنده از من پرسید –
در حالی که نویسنده تجارت الکسیس بنت از قطعنامه ای برخوردار است که همه باید به آن پایبند بمانند: “من تلاش آگاهانه ای می کنم تا کیفیت را بر کمیت متمرکز کنم. من هیجان زده هستم که از شر همه موارد نه چندان خوبی که در طول سالها جمع کرده ام خلاص شده و روی موارد برتر سرمایه گذاری می کنم که واقعاً احساس خوشبختی می کنند. “

چگونه می توان رزولوشن سبک خود را برای سال 2021 ثابت نگه داشت

ما همچنین از 6 میلیون دنبال کننده اینستاگرام ویگ باند خود برای وضوح سبک آنها درخواست کردیم. اکثریت قریب به اتفاق پاسخ هایی که دریافت کردیم مربوط به خرید محلی ، حمایت از مارک های مستقل ، خرید دست دوم یا پرنعمت و قرار دادن پایداری در حد سبک بود. ما در زیر برخی از پاسخ های خواننده خود را برجسته می کنیم.

  • با ذهن به خرید بپردازید*
    بسیاری از پیروان ما ، از جمله felicia_a_k ، در پرسش درباره “[چگونگی ساخت] یک کمد لباس سازگار با محیط زیست” نوشتند. هیچ راهی وجود ندارد که به خرید پایدارتر فکر کنید. برخی از مارک ها مانند Bode از upcycling استفاده می کنند دیگران مانند Calle del Mar سازندگان و کارخانه های محلی را برای کنترل زنجیره تأمین خود استخدام می کنند. قبل از خرید هر چیزی از خود بپرسید: آیا من می دانم این از چه چیزی ساخته شده ، چه کسی آن را تولید کرده و از کجا تولید شده است؟
  • عرق را برای همیشه کنار بگذارید*
    slanapotam می گوید این سال جدید یکی از “لباس ها و دامن های بیشتر” خواهد بود. شاید گفتن این کار ساده تر از کار باشد ، اما با دامن های گشاد و دور از بدن و چین دار ، ممکن است مایل باشید از شلوار عرق خداحافظی کنید. خوب شاید.
  • سرمایه گذاری هیجان انگیز انجام دهید*
    ملزومات لازم نیست که ماه باشد. اجازه دهید @ tahairy — a.k.a. Tahirah Hairston ، مدیر مد و زیبایی Teen Vogue – توضیح دهد: “یک لباس سیاه می تواند مولی گادارد باشد.” ممکن است شلوار شما پارچه ای داشته باشد یا کت و شلوار شما به رنگ جدیدی تکان دهنده باشد؟ در اینجا ، دو روش برای ادویه دادن به زندگی خود وجود دارد.
  • مقداری رنگ اضافه کنید*
    دور شدن از زنگ های خنثی پاسخی محبوب بود – و سردبیران Vogue نیز در حال آزمایش آن هستند. moskasif می گوید: “کمد لباس [تیره] را با قطعات کلاسیک روشن جایگزین کنید.” قبل از آزمایش با نئون ها و سایر روشنایی ها ، با زردهای پاستلی کره ای و صورتی های گلبرگ شروع کنید.
  • سرگرم شوید و کوچک فکر کنید*
    @ bexters007 به عنوان یکی از صدها کاربر ، خریدهای کوچک را به عنوان یک قطعنامه اصلی برای سال جدید قرار داده و تأکید می کند “از لباس پوشیدن لذت ببرید!” با توجه به این نکته ، ما یک لباس در منزل (یا بیرون رفتن) از Hill House Home و یک گردنبند صدفی از SNVR را توصیه می کنیم که آزادی های ساحلی را حتی در داخل خانه برانگیخته است.
  • دور کمر*
    با وضوح کمر برای سال 2021 ، @ hik.mast برای “بلیزرهای ساعت شنی / ساعت شنی بیشتر” نوشت. خوشبختانه ، Daniel Lee وظیفه خود را در Bottega Veneta انجام داده است ، و در بسیاری از کت های کت و شلوار مارک منحنی های نرم ایجاد کرده است. مارک های دیگر نیز از کمربندها یا سگک ها استفاده می کنند تا ظاهری مبهم داشته باشند.
  • چیزی وحشی را امتحان کنید*
    بسیاری از ما برای تغییر سبک خود از سال جدید استفاده می کنیم. akhalif88 می گوید: “با خودآگاهی ، من لباس های گشاد و تیره به تن کرده ام.” “امسال من خوشحالم که سکسی و جسور می شوم!” مطمئناً این روند در مجموعه های اخیر انعکاس یافته است. تکه های خالص ، مش و بدنه مخلوط بر کتاب ها و تجربیات دیجیتالی غالب است. با یک صندل سکسی شروع کنید و لباس خود را با شانه های جسورانه ادامه دهید.
  • ماسک بزنید*
    مهمترین رزولوشن سال مربوط بهresteici__ است: “پوشیدن ماسک با همه چیز.” آمین
    باند وگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *