رنگ شناسی

رنگ شناسی (قرمز)!

رنگ شناسی

رنگ شناسی (قرمز)!

( سرزنده، شهوانی، مهیج، محرک) غده هیپوفیز وقتی رنگ قرمز را می بیند، فعال می شود!

تون های گرم

یک پیغام شیمیایی به مغزغده فوق کلیوی می رسد و هورمون ” اپی نفرین » Epinephrine یا آدرنالین آزاد میکند. این هورمون، سیستم شیمیایی بدن شما را تغییر داده و باعث تنفس بیشتر و سریعتر می شود و فشار خون، ضربان قلب و ضربان نبض را افزایش می دهد و جریان آدرنالین شما را زیاد کرده و باعث واکنش تحریکی پوست با واکنش گالوانیک Galvanic Skin Response GSR ( اصطلاحی که برای تعرق پوست هنگام امتحان دروغ سنجی به کار می رود ) می شود.

این واکنش ها روانی هستند و ما کنترلی روی این تأثیرات نداریم. درنتیجه قرمز همواره روی مغز انسان برای ایجاد به هیجان و انرژی مضاعف، بسیار مؤثر است.

خرید اینترنتی لباس ایرانی

تون های گرم به عنوان رنگ های بسیار مهیج شناخته شده اند و بخصوص  قرمز  بیشترین آستانه هیجان را در انسان ایجاد می کند.جله ارتیو
تون های گرم به عنوان رنگ های بسیار مهیج شناخته شده اند و بخصوص قرمز بیشترین آستانه هیجان را در انسان ایجاد می کند.

رنگ شناسی (قرمز)!

تون های گرم به عنوان رنگ های بسیار مهیج شناخته شده اند و بخصوص قرمز بیشترین آستانه هیجان را در انسان ایجاد می کند. این رنگ، از لباس خواب گرفته تا ماشین های ورزشی و مدا، تمامی اشتهای آدمی را تحریک و وسوسه می کند و این درست است که می گویند رنگ قرمز واقعا شما را روشن می کند!.

در امور چایی یا در فروشگاه ها، قرمز به صورت مجازی غیرقابل انکار است چون طبیعی، پرخاشجو، جذب کننده توجه و فعال است.

بر اساس تحقیقات انجمن مطالعاتی لغت و بخش مطالعاتی واکنش خریداران، مصرف کنندگان قرمز را به عنوان رنگی شهوانی، محرک و مهیج و زنده می شناسند، همچنین شهوانی ترین رنگ در میان رنگ ها و مساوی با وسوسه و تحریک ( مشتری ) در محل های خرید است.

آنلاین شاپ پوشاک زنانه در آرتیو

هر طرحی که با قرمز زده شود به یک پرسونای Persona ( شخصیت ) قرمز می رسند. کسی که یک ماشین اسپرت به رنگ قرمز اسپرت می خرد در عمق فکر شخصیت خود اعتقاد دارد که او به شکلی جادویی به انسانی هیجان زده، سرزنده و جسور تبدیل خواهد شد.

خرید اینترنتی لباس ایرانی

رنگ شناسی در مجله ارتیو
فروشگاه اینترنتی لباس ارتیو
رنگ شناسی(قرمز )در مجله ارتیو
فروشگاه اینترنتی لباس ارتیو

رنگ شناسی (قرمز)!

آمار نشان داده است که ماشین های قرمز جریمه های بیشتری دریافت می کنند و این به شرطی است که ماشین واقعا قرمز باشد نه به رنگ زرد کرم مثل گوجه فرنگی با آبی یا قرمز سرد بورگاندی ( شرابی ). شواهد نشان داده است که یک پلیس تیز بین اتوبان هم به همین میزان آستانه تحریکی بیشتری نسبت به رنگ قرمز گرم دارد و حساس تر است.

وقتی تونالیته قرمز رو به سایه های قرمز بورگاندی ( قرمز- آبی ) تیره می شود، هنوز هیجان موروثی خود را نسبت به مادر اولیه خود که از آنجا آمده است، حفظ و کند ولی بیشتر متاثر از رنگ دیگر شده است.

خریداران به تونالیتهای شرابی به عنوان رنگی پرمایه، خالص و گران نگاه می کنند و سایه رنگ را هم معتبر، کامل، شاداب، وافر و زیباتر از یک قرمز روشن می بینند. بنابراین بورگاندی ( قرمز شرابی ) احتمالا گزینه خوبی برای محصولات گران قیمت مانند اتومبیل است.

هر طرحی که با قرمز زده شود به یک پرسونای Persona ( شخصیت ) قرمز می رسند.
هر طرحی که با قرمز زده شود به یک پرسونای Persona ( شخصیت ) قرمز می رسند.

آنلاین شاپ لباس زنانه در آرتیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *