اصول مد اخلاقی

از خریدهایی که پشیمانم!

از خرید هایی که پشیمانم!

از خریدهایی که پشیمانم!

اگر من در مورد این خریدها که پشیمان شدم به شما بگویم مطمئن هستم من را سرزنش نمی کنید؟! اگر مرتباً خرید می کنید، مطمئناً خریدهایی انجام می شود که پشیمان می شوید، درست است؟ اگر اینگونه نباشد، من واقعاً کلاه خود را برمی دارم زیرا اشتباهات خرید در واقع همان چیزی است که سعی می کنم تا حد ممکن از آن اجتناب کنم.

حتی اگر خودم را کاملاً می شناسم و در مورد هر خریدی که انجام می دهم به طور سیستماتیک فکر می کنم، بازهم اشتباه می گیرم و با خودم می گویم “اما چرا من این را خریدم، لعنتی چه مشکلی دارم؟ ” به طور خلاصه، بدون زحمت بیشتر، در اینجا لیستی از خریدهای که پشیمان هستم آورده شده است!

آنچه من از این خطا ها می گیرم
آنچه من از این خطا ها می گیرم

از خریدهایی که پشیمانم!

ژاکت خزدار

در دفاع از من، این کت است که حدود ۳ سال پیش وقتی هنوز وجدان اخلاقی نداشتم، آن را خریداری کردم. خز مصنوعی هنوز دموکراتیک نشده است، در هر صورت مقدار کافی در فروشگاه ها وجود نداشت یا واقعاً ارزان بود. من در آن زمان فکر می کردم با این نوع کت ها هرگز سردم نخواهم شد.

به هر حال، یک روز من این ژاکت خز را خریداری کردم اما هرگز آن را نپوشیدم. سرانجام، یک قسمت بسیار ناخودآگاه من خز را نمی گرفت! ۳ سال در کمد من است زیرا نمی توانم از شر آن خلاص شوم، فقط داشتن آن باعث می شود که از خودم خجالت بکشم بنابراین نمی توانم آن را ببخشم یا دور بیاندازم.

آنلاین شاپ لباس عید در آرتیو

کفش های کتانی ستاره ای

از خریدهایی که پشیمانم!

من این جفت کفش ورزشی را در شرایط خاص (متوجه شدید!) خریداری کردم. احتمالاً هورمون های من دلیل این نارسایی هستند زیرا من هرگز این برند را دوست ندارم. من عاشق این مدل کفش های کتانی ستاره ای شدم که به نظرم بسیار اصیل بود، اما واضح است که آنچه اصل است همیشه زیبا نیست.

علاوه بر این آنها راحت نیستند! اولین باری که آن را پوشیدم انگشت کوچک پام خونریزی می کرد، هنوز یک کفش ورزشی است! و با توجه به قیمتی که برای من هزینه کردند، این خریدی است که من به شدت پشیمانم و دومین خرید افتضاح من با خرید این کفش رقم خورد. در مورد کیفیت، بسیار ناراحت کننده است…بعدی.

ژاکت قهوه ای

از خریدهایی که پشیمانم!

امسال من عاشق یک ژاکت قهوه ای شدم، اما کی می داند چرا؟ من دنبال یک ژاکت قهوه ای افتادم حتی اگر هرگز قهوه ای نپوشم. و اینکه فکر کنم من با همان مدل چند بار تردید کردم … من نفرت می کنم چون وقتی مهلت مبادله تمام شد فهمیدم که هرگز آن را نخواهم پوشید،( یکی از بدی های خرید حضوری، زمان).
من هنوز در مورد سرنوشت آن تصمیم نگرفته ام، من احتمالاً تا زمستان سال آینده آن را به حال خودش رها کنم.

پیراهن به رنگ آجر

از خریدهایی که پشیمانم!

من هنوز باید از جنبه های اخلاقی خریدهایم راهی طولانی داشته باشم، اما فکر می کنم در حال پیشرفت هستم. من هرگز گشت و گذار در فروشگاه را انجام نمی دهم، اصول من یک مارک سازگار با محیط زیست که به دلیل ارزشهای انسانی زیبا و نیازهایش شناخته شده است (از نظر ردیابی محصول بلکه همچنین احترام به مردم و طبیعت).

در پایان تابستان، من در یک فروش خصوصی عاشق این کیف چرمی قهوه ای شدم، اما قبلا هرگز آن را نپوشیده بودم. من فکر می کنم ممکن است نگاه او کمی بیش از 70 دهه باشد. من منتظر بهار هستم تا سرنوشتش را تعیین کند، به خودم می گویم که بدون شک پوشیدن لباس کمد تابستانی ام آسان تر خواهد بود … اما در این بین وقتی این کار را می کنم کمی درد دل می کنم. نگاه کن، این نمی تواند کمک کند اما به خودم می گویم این یک خطای خرید است.

از خرید هایی که پشیمانم!
از خرید هایی که پشیمانم!

آنچه من از این خطا ها می گیرم

از خریدهایی که پشیمانم!

شما می توانید رنگی را جذب کنید که به هیچ وجه مناسب شما نیست، شما باید آن را تشخیص دهید و مقاومت کنید! (بله سخت است اما همین، در غیر این صورت زندگی خود را با احساس گناه در هر بار خرید از این رنگ صرف خواهید کرد) ما نباید لباسی بخریم که به ارزش های اخلاقی ما احترام نگذارد، حتی اگر بسیار وسوسه انگیز باشد. زیرا وجدان اخلاقی ما همیشه زمام امور را به دست می گیرد و سرانجام شرمنده می شویم یا مسئولیتی را بر عهده نمی گیریم.

از خرید هایی که پشیمانم!
از خرید هایی که پشیمانم!

هورمون ها واقعاً فریبنده هستند و ما را وادار به انجام هر کاری می کنند.
شما از چه خرید هایی پشیمان هستید کنجکاو هستم بدانم با من به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *